23/3

God morgon !

Nu sitter jag här med en kopp te i handen och nyss fika frukost=) De är en härlig dag med sol, Ja allafall än så länge är den framme :p
Idag far jag och lilleman till Luleå för att gå på marknaden och träffa famlijen och vänner=) De ska bli skönt och komma bort en stund :p..hur länge jag tänkte vara borta vet jag inte..flera veckor?..Nä men några dagar räcker nu när han är så liten och man inte riktigt kommit in i rutiner än :p
Oliver han ligger just nu och sover..jag som tänkt att han skulle vara vaken tills vi ska åka så han sover i bilen..men han sover när han känner för de och när han är trött!..

Igår så spydde han på kvällen fruktansvärt mycke..jag gav han ersättning eftersom han inte ville ha mig han skrek och jag tror han fick upp allt jag gav han, Shit så orolig man vart att de var nå! Men han somna allafall vid halv elva..Jag kolla till han för var som orolig att de var nå men han sov så gott och har sovit ända till sex,Så Skönt ! men jag vakna tidigare för att jag trodde han vakna för han grina som till men han fortsatte och sova sen..Han drömmer och låter väldigt mycke lill killen min, Jag undra vad han drömmer?

Nä om man skulle ta och göra i ordning sig..har packa klart mitt men inte Olivers för hans kläder har inte torka..jag handtvätta igår för han hade nästan inga rena kläder :p
Ja men ni får ha de så bra så hörs vi !
Puss och Kram



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!