11/12 December

Ja jag är då fortfarande irriterad att jag kugga de..har tänkt på de mycke å på de hon sa..om om igen...såg att jag fått ny tid och blev MYCKE besviken att jag inte före jul å nyår..nää då blir de nästan år i januari..är så jävla arg så de finns inte..ja dom kankse inte har tid men dom borde ha mer tid tycker jag...ska vara på trafikskolan hela tiden om å se om de går att få tidigare kankse till å med få i en annan kommun jag skiter i vilken bar jag får uppkörning genast..jag som ville komma hem överraska vissa som inte vet om de å visa att jag kan...men nää de går inte..jaa saker blir inte alltid som man tänkt sig jag vet men man blir så besviken..jag vet att jag kan köra hon sa de själv tanten..men så blev man kuggad hade mycke otur...nu känns som jag skiter i vlket när jag kan komma hem lycklig med körkortet i handen..som om jag skiter hur de går nästa upp körningen...jag vill ju ha de..men de är inte lika kul då när jag får de..Helvete!...de går alltid å helvete för mig å när man tror man börja få tur igen såå nee den vänder då...de som nää tellan ska inte ha nå tur..känns som bara för att de var jag kuggade jag....så dom som har sån jävla tur jämt ge den till mig..:p...å nu känns de inte heller så kul å jobba dagen före julafton får se om jag orkar prata med chefen om att byta..men de är ju pengar..men man vill faaan inte sitta på den där jävla bussjäveln..men man vet ju aldrig om jag hade haft bil till lule till jul ändå...jaa så vad ska man göra åt saken..men de hade varit kul..känns sååååå surt...nu kankse de är lika bra å säga till dom som inte vet att jag håller på att jag kugga..för sen nästa gång blir de så länge vi ses så då kan man bar inte glida hem då kankse man haft körkortet ett halv år..känns inte skojj..ska nog säga när jag kommer hem tror jag...men men vad fan ska man göra?
Jag har allafall jobba idag till sju å nådigt ont i nacken...hann till å med på ungdomsmotagningen i morse de trodde jag aldrig jag skulle hinna dom är sååå jävla sega i lycksele så inte sant men idag var dom snabba så de var tur man hann göra de allafall..blir å jobba i morgon åxå...de kul å få jobba mycke he ger ju pengar så...jag har såå jävla mycke disk har inte diska på flera dagar man har som inte hunnit å orka med de..å specilet när man jobbar sent...får se om jag dias diska nu men de börja nog bli sent för de:p...får tjata på jocke å göra de han som slutar tolv...
nej ska lägga mig i soffan ett tag!

Kommentarer
S

Du kan ju glädja de i all sorg å ilska att de va bagateller dom underkände dej i. Du kan ju köra. Tänk på de iställe..

2008-12-12 @ 15:32:01
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!