12/20

idag har de varit en slapp dag...sov länge också men de var så skönt när jag äntligen var ledig en hel helg...så då sov jag ut:p...har bara slöa..har kommit hem för ett tag sen har varit hos jockes föräldrar å ätit jätte god mat sedan proppa i sig en massa glass å godis...riktigt mysigt tyckter jag såg på dansbandskampen å de var en stor besvikelse i huset när larz kristerz vann...haha..jag tyckte att scotts var bättre men jag har ju inte varit så insatt så de var bara kul..haha..
jaa nu är de nära jul inte många dagar kvar nu...de känns skönt..bara jag får bort måndag å tisdag snabbt:p
nää undra om man skulle se sig nån film eller kankse gått å sovit...jocke han bara sprang till sin kära flickvän nr 2 å börja spela...så han är ju inte så social..men hej han har ju varit social i 7 timmar hemma med familj så de tyck väl han räck..haha..så jag får väl krypa å se nån bra film eller någe....
ha de gött !!
Han var så go<3
Min fina mössa som jag fick av jocke jag bara älskar den !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!