16/12

Jag ännu en dag gått:p...klev upp vid tio utan att vara trött..haha..helt fantastiskt för att vara jag men då gick jag å la mig vid tio så..hehe..sov ändå länge:p..fick städmani å börja städa toan skrubba allt rent på toan...själva toaletten var inte mysig..haha...tog sovrummet å vardagsrummet....bad jocke ta köket å de gjorde han..skönt att han tog köket..så här rent i lägenheten har de inte varit på länge...om de någonsin varit de..haha:p...gick sen på apoteket å tog ut mina kära p-piller..inte nå små knoddar än vet du:p..tog mig en lång promenad...åt goo middag såg en julfilm en animerad polar express faktiskt bra hade mysigt med tända ljus...kände verkligen julstämmingen=)....å så gjorde vi chokladpudding med grädde..som var såååå gott..de var as länge sen jag åt de..å de var inte en liten skål jocke gjorde i...jag orka inte hälften av den..haha..har nu sutit å sett ironman som är såå cool!..hehe..pratar med folket från lule å längtar såååå mycke hem just nu..fick åxå sms från vicky & anders...ge mig jul nu!

sitter å kollar in min lilla kisse som är så söt där han ligger på min tröjja i sängen ihopkurad som en liten boll...min lilla älskling<3

ska väl fortsätta snacka ett tag till sen gosa med den stora älsklignen..haha...

måste bara skriva de jag skrev till anders...

Tellan är STÖRST bäst å vackrast...jag vet allt och jag har alltid rätt även när jag har fel har jag rätt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!