2 advent

Redan 2 advent de är såå mysigt med jul=)...helgen har varit lugn som vanligt...fredag var nicke micca här såg idol å kul att alice å kevin kom vidare dom var dom bästa tycker jag...tror nog att kevin vinner men de får ses nästa fredag:p...sen satt vi å såg saw 5...äklig tycker jag...de är den mest psyka filmer som finns saw filmerna å dom är inte så specielt bra men har man sett alla så vill man ju se den 5 åxå..hehe...sen satt vi å såg eller allafall jag å micca såg på dolumentären eller filmen man ska kalla de om britney spears hon har de inte lätt den tjejen tycker fan synd om henne vilket liv hon har....hon är inte ensam en enda minut å de är alltid en massa fotografer efter henne vill ha bild vänta på nått ska hända..dom käner mycke på få bild på henne...de måste vara tufft å ha ett sånt liv skulle inte palla så mycke uppståndelse inte kunna göra nånting..hon verkar vara en sån gullig å snäll tjej...så vanlig=)ingen diva eller nå...synd att hon inte får nån respekt...de är konstigt att vara kändis kan vara så svårt å jobbigt att de kan hända saker som de hände med henne...å ändå är vissa människors mål å bli känd eller jätte stor...jag diggar allafall briteny you go girl!
Lördag jobba jag var inte taggad..haha..men de gick bra...idag har de varit mycke lugnt sett madagaskar 2...så jäkla bra film om man gillar tecknat så den måstes se...haha..fy fan vad kul:p...i morgon blir de en späckad dag..möte på arbets först sen banken å betala räkningar till jaa vissa vet vad vill inte säga nå än...hehe..de gick fan inte betala plus giro på internet på swedbank såååå dåligt blir fan sur....haha...men ska säga de å får hoppas att jag slipper betala 50 spänn för att betala räkningar på banken...för jag ska ju kunna göra ne på nätet får skäll ut dom..haha..sen blir de MASSA pluggande på trafkiskolan de allra sista:p...å så städa..men jag har allafall nå att göra:p..hehe..nej nu ska jag lägga mig å mysa med min karl=)...
Ha en bra kväll !
Jag saknar er alla där hemma i luleå<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!