22/12

Ja då har den här dagen varit..såå skönt att den är äntligen slut så de blir närmare i morgon..dagen har gått väldigt fort tycker jag..men jag har varit irriterad idag på dom jag jobba med att folk är lata å inte ids vara på golvet gör mig förbannad...för vi ska ju följa schemat tjatar dom men vissa värkar inte vilja..men ja ja de löste sig sen så...jocke laga lite julmat till oss hade som en liten julafton=)...blir å diska och sedan tag sig ne kvälls promenad..=)...å så ska jag inte glömma å packa..för i morgon åker jag..sååå skönt..huva vad man längt...men kommer bli jobbigt å stånka med kläder å sen alla julklappar till bussen..tur att de inte är så långt att gå:p....å sen stämmer inte riktigt mitt schema för de står olika så jag vet inte riktigt när jag slutar...men de skulel ordnas i morgon...
å snart är jag hemma saknar famlijen<3


God jul på er alla !!

Kommentarer
Helena

saknar dig med gumman :) när kommer du till luleå? eller du kanske redan är här?:) puss

2008-12-22 @ 22:27:00
URL: http://justbambi.blogg.se/
Tjoffsan

GOD JUL Gumman!

Älskar dig! läängtar :D

2008-12-23 @ 22:32:00
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!