28/12

Fyyyy så kul jag har haft de:p.....juldagen vart de fest satt å drack hos bman....fick träffa sunderby alex...guuu så kul de var å se han de var flera årsen vi träffades...=)...for allafall till stan skulle på grace ställde oss i kö men de vart jobbigt så vi gick på heros var svin mycke folk..men vi drack å hade de kul...as kalas som alltid...haha..jag som sa att jag skulle vara lugnare med alkoholen men de går som inte så bra med de...haha...kom inte ihåg hälften...men de jag inte minns har inte hänt...haha...var sviiin bakis när jag vakna låg heeeela dagen...såg en massa film på tv...så kom tove...vi for å åt så vi bestämde att fara ut igen...men vi var jävligt sega..men de var de fler som var..haha...vi satt tog de lung jag å tove dela på mina öl...for sen på heros igen...dela på en kanna..å tjejen som stod i garderoben kände igen mig..jag fråga tove om de var nån som stod igår å de var de..hahaha..men nu var jag mer nyktrare:p...satt till stängning...vart nästan slaggis nån tjej slog en kille å klotski hade inga linser eller glasögon å skulle gå närmare för att se vem de var som slogs..så halkar han typ nästan framför dom...hahaha...så jävla kul...gick till max å käka var ap mycke folk...men klotski å leo var såå jävla full..så jävla kul...man kunde inte sluta skratta åt dom...men de bästa var ändå leos vurpa utanför max...jag skratta så jag grät..skulle ni se de skulle ni förstå..hahaha...dom på max skratta åxå åt de..haha..träffa sen nå pitebor...fy vad vi dre med varandra...jag gick med dom runt stan...dom var såå jävla roliga..uch vad kul vi hade de...kom hem halv åtta...satan så trött jag var på morgonen...haha..gick på stan med tove...men de var såå jävla mycke folk...kvällen tog vi de lungt jag å tove å magnus såg film...dom var inte så bra..haha...idag har jag å tove varit på storheden..hon bjöd mig på fick söt gumman=)köpte ny bhar i min storlek..haha...sen hårfärg:p....ikväll blir de vara med tove spela nå spel å ta de chill..
de är de jag pyssla med dom senaste dagarna...haft såååå jävla roligt så inte sant:p
haa de gött
saknar min älsklingar hemma i lycksele <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!