31/12 3års förlovning

Idag är de nyår...härligt:p...å idag har jag å jocke varit förlovad i tre år och de känns underbart=)...synd bara att vi inte var med varandra idag...men jocke vet hur mycke jag älskar han<3...å fler år blir de=)....jag saknar min lilla gubbe där hemma men hoppas han får de bra..ska ringa å prata med han idag....och då är denna år snart slut...och året har varit upp å ner..kul har de varit när man fått jobba...har ju även hunnit flytta som var spännande=)...får hoppas 2009 blir bra..men de låter inte som de om jag å jocke blir arbetslösa...men de orka jag inte tänka på nu...nu ska jag bara njuta vara med mina vänner å ha de kul...ska färga håret idag sen blir å göra sig i ordning...så kommer tove sen å vi sticker till vickey...detta nyår kommer bli mycke roligare...för nu får jag vara med dom jag älskar mest...nå hade jag kul med lina å dom förra året men mistaget vara att fara i väg på den där jävla fjortis festen..men men nu är den förbi...å jag längtar inte till ett nytt år låter jobbigt med nytt år..haha..man hör att många längtar men vad är då å längta till:p....å jag är såå jäkla grymt förkyld så de inte sant...är sååå irriterad över de..men de ska inte förstöra mitt nyår...jag gick å la mig tio igår så jag sovit länge...men jag har inte sovit bra=(....men jag fick  mig en sköön bastu igår med mamma å mounir....fyy vilket jävla oväder de är ute vakna av de huset typ skaka helt sjukt hur de blåser ute men de är ju inte kallt som tur är men de blir väl...bara för att de är nyår:p..
jag har känt mig lite irriterad...jag har inte hunit träffa alla...men skulle träffa några igår...men inte blev de nå inte för att jag var förvånad...men jag var den som tog kontakt med dom å dom sa jo men inte hörde dom av sig...de tycker jag är frutkansvärt dålig stil...de är de värsta jag vet..när man bestämt nå så hör man inte av sig...man känner sig som bort glömd...jag gillar er..men jag tycker de är fruktansvärt...men jag orkar inte höra av mig...jag hör va mig å sen får ju dom höra av sig..jag ska inte behöva göra allt...men men orka inte bry mig just nu jag har varit för glad för de finns ju andra som jag varit med så...å sen har jag fått några komentarer av några att varför inte jag fira med jocke...å nu vill jag bara ha sakt till er varför...jag hade bestämt långt innan å då vill jag bara inte ändra på de..å så är de så att jag vill absolut inte allafall just nu fira nyår i lycksele kankse gör de sen nått år me just nu vill jag vara i luleå....å jocke vet att jag älskar han å han vet att jag hade velat varit med han..så ni behöver inte oroa er de är våran sak...för jag har ju även ett liv utanfrör jocke åxå jag kan ju inte vara fast klistrad vid en människa...vi har haft disskution om de  jag å några...de är de som får ett förhållande å funka i slut ändan att ge lite plats....jaja...jag har inte brytt mig så mycke i de...folk får tycka vad dom vill men man behöver inte utala sig om allt...men nu skiter vi i de...jag är jätte glad..ska snart fara till min kära mor..
Gott nytt år på er allihopa !


Kommentarer
vicky

Vi kommer ha det så jävla kul =)

2008-12-31 @ 14:26:31
Sophie

tack detsamma :D puss

2009-01-01 @ 23:26:42
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!