Halkbana

När jag kom hem igår så häll killarna på gör pepparkakor...så roliga ut när vi inte hade nå formar..haha...men goda vart dom:p..
Å haft en jobbig natt sov jävligt gott somna fort för en gång skull...å så får jag sånt där andingsuppehåll så jag flyger upp ur sngen å till å med jocke vakna av de...å han brukar aldrig vakna...jag som hade somna å allt..så sen var den sömnen förstörd somna inte om ingen låg å tänkte när kolckan skulle ringa å sen todde jag att jag hade försov sig att klockan kankse inte ringer..men de gjorde de efter tre timmar...klev upp halv sex pigg var jag åxå ville bara i väg å få de gjort...var på trafikskolan halv sju då snacka dom å visa nån film..åkte sen iväg..jag fick börja köra halva vägen...de var bara jag å en kille till så de var rätt kul..dom andra var tre så dom fick stanna fler gånger å byt..hehe..träna omkörningar hela vägen typ körde om varandra hela tiden..haha..körde om kring i stan ett tag..de var väldigt skojj..sne for vi på vägverket fotografer till körkortet haha så rolig jag så ut..men den gammla bilden för typ tre år sen var kvar men den sa jga ta bort...såg så arg ut..haha..körde lite till i ume en MASSA rondell körningar..hehe..sen på halkbanan..fick jag förstås köra först med den rakligaste bilen eller de var en ny volvo men de hade fastna sten i bormsen sa dom så de tjöt hela tiden...fatta typ inte vart jag skulle köra de var såå förvirrad..men fick vända å sen förtso jag hur jag skulle köra..kände mig helt dum i huvudet:p...men de gick inte så bra i början hade abs bormarna på så man kunde inte gasa för mycke å samtidigt växla då hacka bara bilen....men efter nån gång så börja de gå bättre körde på treans växel då gick de bra men de var svårt å få upp farten rikigt ordentligt..å var arg å kände mig smänst när de inte gick så bra i början men bromsningarna gick bra...men de gick bättre å bättre men jag gjorde en riktig snurr med ett varv...men hade velat göra de flrea gånger de va rooligt att snurra ett varv..haha..var inte så farligt som jag trodde...å två gånger körde rikitg å helvete körde på en liten gräsplätt..de var kul å sitta själv i bilen...men så rooligt som folk säger var de inte de var ganska kul..men de var väl därför de inte gick bra i början..haha...jag kände mig sämst...men sen med styringen var jag bra:phehe...sen fick vi sitta lyssna å bli avskräckta av att köra bil..haha..så fick en prova stolen alltså känna hur de är å krocka..de var bara en som våga...men han tyckte de kändes lite å de gick bara 7km/t...men sen vi vi prova sitta i bilen å volta..den svängde åt bägge hållen sen upp å ner...guu vad vi skratta..de var roooligt men samtidigt läskigt:p...sen körde vi hemåt...höll på köra i snödrivan men jag höll mig för nära höger när lastbil kom så vingla de till när han gick förbi..men de gick bra...alltså varit borta från halv sju till till typ halv sju nu på kvällen...men de har varit en kul å trevlig dag=)...å han är sååå rolig tony bilskoleläraren..berätta en massa å skämta..han har till å med bott i lule..han sa att ume är de största rövhål som finns å lycksele de minsta rövhål...haha..var ganska kul..å han gillade lule jätte mycke han sa att de är mycke trevligare människor å ett bra ställe..å de är så sant så sant...haha...ni ser lule äger:p...
men de känns bra å fått de bort gjort allafall..å de var inte så farligt som jag trodde..å de var ju bra...
men jag har inte hunnit plugga än..men nicke å jocke pluggar teori nu..å dom frågar mig..jag som är såå kunnig..haha..men nu borde jag klara av de känns som..jag kan de mesta=)nej ska väl börja gå till säng ska upp å jobba i morgon...fatta att man känner sig tär efter hel dag körning...
God natt !


Kommentarer
Tjoffsan

Grattis att du klara Halkbana:0)

Och ja LULEÅ ÄGER! Luleå är BÄST!

Love you

2008-12-05 @ 13:44:13
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!