Måndag 1/12

Oj nu är de december mysigt tycker jag...mycke snö ute härligt:p...jaa vad har då hänt i helgen då..inte så mycke kan jag säga..fredag jobba man å sen satt man å säg på idol..å jag säger bara ÄNTLIGEN åkte den där förbannade johan ut kan inte fatta att änns kom så långt men de var väl säkert för alla fjortisar som rösta på han...men de var ganska roligt för en av fansen skrek som en galning såg ut som ett psykfall..tog upp henne på sen hon bara skrek när dom försökte fråga henne dom intervjuva henne sen då sa hon att johan bettyde mer än henner familj..vaa?...idiot...om jag var hon skulle jag skämmas om jag såg reprisen...jag kan inte fatta att man bara kan stå skrika...vilken idiot till tjej tycker jag..haha..men dom flesta har väl redan sett de där å tycker nog samma sak?..när han åkte ut så grät små flickorna men ååå snackarna..haha..jag bara garva..orka:p...
Lördag jobbade jag åxå å de var jääävligt mycke folk:p...satt bara sen å kolla film anna å hans var här..å nicke förstås som bott här som vanligt:p men han skulle träffa sin pappa igår så de var skönt att äntligen få en lugn stund med jocke..
så var de 1 advent igår julpyntet har åkt upp:p...tog mig ett skönt bad med tända ljus:p
ska väl ta mig nå fika om de finns...sen blir de städa lite å sedan plugga teori..så givet en promenad i den ut i de vita=)

Nu börjar de kännas i magen !


Kommentarer
Tjoffsan

Älskar dig med gumman!

2008-12-01 @ 19:13:47
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!