Uppkörningen !!

Ja t tellan thelin blev kuggad idag...jag trodde jag skulle klarar de..kankse därför man blev så arg...men man var lite nervös å sen gick de som de gick...fick motorstopp en gång när jag svängde vet inte hur de kunde..men löste de bra å körde upp för backen..hon sa de att jag löste de bra å att nu visste hon att jag kunde start i backe..hehe...hon sa hela tiden ja ta höger ta vänster..å ja ni fatta..å så plötligt sa hon inge å då fråga jag å nu då..då titta hon på mig å sa du får ju fara vart du vill..jaha körde rakt fram...de var förbjudet å köra där såg inte skylten..å sen så körde jag på industriområde...å svängde av mot nått som hette lilltjärn såg ingen skylt å jag körde den lilla sträckan på 30..för jag tänkte om de skulle vara 30 å så kör jag 50 så skulle de inte vara bra..men då var de tydligen 50...hon tyckte jag körde för sakta...som att de var för osäker försakta...jag fatta ingenting...allt man lärt sig är att köra sakta å säkert...men hon gnälde på de å sen på där jag körde mot förbudet de var de ända sen var allt bra..å hon avsluta med ja du kan ju köra bil...vaa?å så kuggar hon mig...hmm..jag fick lite tår i ögat för att bli kuggad men hon såg inge...de var de ända körde för sakta...å hon hade inge tips..jaa de kunde väl hon...typ kör fortare..haha..å hon sa som aldrig hur jag vart kuggad...jävla kärringjävel säger jag...till å med min trafikskola lärare han kom å satt sig bak sen när vi parkera å de...han sa men de gick bra klara du dig?jag sa nej å sa vad hon hade sakt..han sågut som ett frågetecken...å de var några som var arga på de när jag kom hem vilken disskution vi hade..haha....har varit jävligt less lite ledsen..men när folk har ringt så har dom bara de bara prova en gång till å så kan de vara ibland inte är de nå..å de värmer å höra...dom tycker allfall inte att jag är dålig...tack för allt stöd allihopa...för nu känner jag bara för nya tag å rycka på axlarna jaha de gick bara inte ingen mer å göra...å tack alla för gratta mig till teoriprovet de är kul=)å jag kan ju vara nöjd att jag klara de allfall..de som är de värsta..jag klara ju allfall en sak..måste bara se framåt nu..kan inte ge upp jag är så nära å de kommer gå nån gång:p...jag får hoppas jag får ny tid innan man åker hem till lule...
nää nu orkar jag inte sitta här mer...ska sörja med å äta kaka..hahaha..


Kommentarer
lisa

jag var bara tvungen att gå in på bloggen för att se hur uppkörningen gick. vad trist att det inte gick vägen. Jag kuggade oxå på första uppkörningen. du ska se att det kommer att gå bättre på nästa.

2008-12-10 @ 20:15:38
rebecka

Jag kuggade på två uppkörningar jag så du ska nog se du klarar de nästa gång ;) lycka till =)

2008-12-10 @ 22:16:36
URL: http://rebudka,blogg.se
Helena

grattis till teoriprovet :) synd att du inte klara uppkörningen, men det var inte ditt fel det var kärringens! men nästa gång klarar du det ska du se :) kraaam

2008-12-10 @ 23:14:59
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!