14/11

vilken jävla huvudvärk jag har å den vill inte bort...hade den hela kvällen igår åxå...kanske för att jag tänker för mycke...hehe...vad lycklig när jag vakna i morse å ser att de snöar för fullt snöstorm...men nu har de lagt sig...äntligen är vintern här....wiiii !....ska köra idag...brumm brumm...de ska bli kul...får se hur många körlektioner jag behöver innan han säger nä nu kan du köra...haha:p...å så får jag hoppas jag får åka på halkbana i veckan för den måstes göra snabbt...!får väl se om man går på dollar en sväng åxå...ååå jag hade gärna farit till ume i morgon men jocke är så tråkig får se om jag får med han...vill shoppa lite de var länge sen man var i ume på stan...tänkte köpa julklappar...å sen en sak till mig själv legg warmer tycker dom är fina...men här finns dom bara på ett ställe å är svin dyra...de är minus med liten stad man har inte så mycke å välja på men tur man har när till större stad:p...
annars i kväll blir de lungt får jag hoppas om man hitt på nå annat...men de blir nog å se idol å hoppas på att johan åker ut...haha..
Jag var på arbets i går fick information vi var bara fyra som kom...haha...jag å tre killar:p...men de var en bra infromation å hon var bra tycker jag dukig å tyckte saker som vi tykcte om arbetsförmedlingen..men jag gick med den allafall å man kunde göra som jag jobba å sen ha praktik men de är ett tag jag börjar med de å sen ett tag kvar tills jag får börja leta praktikplats...men man får ju ersättning....men inte är de mycke...myyycke mindre än vad jag fick på ungdoms i lule de skilljer typ kankse två tusen...men dom är snåla i mindre städer...haha...men i allafall prata vi om betyg å vi skulle skriva om vi hade de...å hon sa att smalatbetygsdokument är inte ett slut betyg å de visst jag inte...jag blev faan sur inte hon på soc...men att jag inte hade...jag som alltid skött mig har inge slutbetyg...men hon sa eftersom jag var över 20 så får jag samma kronor per dag även om jag inte har slut betyg....men maria ger sig inte...jag har tagit kontakt med syokonsulent i luleå på en av skolorna å fråga först sa han att jag måste läsa upp betyg men jag för klara som de var...å han tyckte de lät konstigt å skulle kolla upp de....jag ska slåss för att få mitt slut betyg som jag har rätt till...för jag hade ett ig åtta vg å resten g....men dom har ju tagit bort ett betyg för mig för hon inte kom ihåg vad hon gav mig så därför saknas de poäng för att få slutbetyg....hur faan kan man göra så...jag hata den lärare jag hade i rättskunskap JÄVLA FITTA...men mest hatar jag kathrun som inte sa till henne att hon var sjuk för jag hade nämligen körtelfeber å låg i en och halv månad i sängen mina hals var så täppt å jag kunde bara få i mig vätska inget att äta jag gick ner tio kilo å jag är inte tjock dom som såg mig vart rädd hur smal jag var å jag kan inte hjälpa att jag var så sjuk men kathrun visste skulle säga de till dom andra lärarna på dom andra skolorna där jag hade dom andra ämnerna...men inte de...så hon i rättkunskap trodde jag hade skolkat å visste inte då hur hon skulle göra med betyget...men hon sa g...jag hatar dig kathrun så jävla mycke bara för att du inte gilla mig å tre till tjejer dom vet vilka dom är när dom läser....fy fan...JAG HATAR LÄRARE!!!!.....men jag ska slåss till slutet...å dom som vet vad jag pratar om hatar katrhun med!...
Nog om de måste bara säga att LULEÅ är bäst dom vann mot modo igår fy fan vad bra modo gillar vi inte...haha...LULEÅ LULEÅ LULEÅ LULEÅ!!!!!

Kommentarer
S

jA HÅLL Å PÅ lULEÅ..fan se skönt at dom spöa skit modo. Haha, ja håll me de, lärare ä ett slags eget folk. haha moso å lärare ä sämst. haha. Ta väl hans om mina hundar i helgen men tur att ni slipp tequila iaf=)

2008-11-14 @ 12:32:52
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!