Måndag

då är man hemma i lycksele igen då...känns skönt å komma hem till älskingen som höll på bli galen att jag var borta...haha...jag tycker de har gått jävligt snabbt...å jag har haft de så otorligt kul....fått vara med mina tjejer...å vänner som man älskar å ha sakna<3....jag ids inte skriva så mycke...jag vart som van utan dator i lule...haha...man hade saker å göra så...men kan ju säg om helgen lite....på hallowen så var de förfest hos leo som var jätte kul..var jätte mycke folk...å jag som lova mig själv att inte dricka för mycke oj då vart kanske lite för onykter...hahaha...bussen vart fullproppade när vi klev på...haha..sjöng en massa som jag inte kom ihåg vad de var men leo berätta så jag höll på garva ihjäl mig...haha...var ut på brass...dansa å hade kul...bråka med jocke i telen vart arg typ kom inte håg de jag sa å gjorde...men tellan vart utslängd av en grinig vakt...jaaa han var verkligen störd...de kan tove intyga...men jag trodde jag hade tappa nummerlappen till jackan men tur så hade tove den i skon...de var en sjuk kväll...vakna med att jag hade marie å toves grejjer å mare hade mina....hahaha....jaa vi fatta typ ingenting...haha..lördag for vi till marie i boden...hade trevligt drack å prata....men de var ju några som var så jäkla seg på komma...men jag tog de lite lugnare för vi var ju som alla ganska slitna...haha...men i slute vart man som för onykter ändå...hahaha...men kul hade vi...men klotski kankse vi i säg för mycke...hahaha...ja verkligen en sjuk helg hel galen...å svin skojj...jag verkligen älskar er tjejer ni är ju bäst=)å klotksi du är fan min bästa killkompis..love you<3men de har varit mycke bängel åxå...bråka alldeles för mycke bråk med jocke...att jag skulle vara otrogen...jaa men ni som känner mig vet ju om den saken...
man ville som inte åka hem igår...var jobbigt å säga hejdå..men jag kommer ju till jul igen...å då jävlar tjejer ska vi festa igen..haha:p....
nu blir de ta en dusch sen städa å så måst man plugga teori har som inte hunnit göra de i lule...
tack alla i lule för svin kul vecka å helger...i love ya<3
vill ni kika på bilderna sen lule så gå in på min pxbox  å sök på tellan så hittar ni:p

Kommentarer
S

Välkommen tebax..;P

2008-11-04 @ 08:52:56
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!