Onsdag 12/11

jockes dator fucka upp sig igår...så han fick instalera om skiten..jag vet inte hur många gånger han har gjort de nu:p...men min gammla bettan hon funkar fast hon är jävligt seg...haha...men de var bra att datorn gjorde som den gjorde för vilken mys kväll jag fick med jocke de var länge sen...så datorn frå gärna göra så där flera gånger...haha...
Då har man prata med chefen och jag ska få utbildning på kassan gamm ullis ska utiblda mig..får se hur de går...haha de kommer nog gå bra...så hela måndag å tisdag ska jag försöka lära mig..å sen kommer jag få en dag senare i veckan å jobba själv eller själv är jag inte men som prov typ å kolla hur de går=)  ...får prova som å se hur de funkar..haha...men de ska bli jätte kul tycker jag=)...
plus att jag är så nära med körkortet just nu så de finns inte...men jag tänker inte säga när de är...de är bara jocke å pappa å tove som vet:p....
Jag skrev tidigare om skitsnack att ALLA snackar lika mycke skit snack...så de är ingen som är bättre än nån annan!!!!

Kommentarer
Tjoffsan

Älskar dig gumman! ÅÅ dom som snackar skit om dig dom är bara avis och vet igentligen inte ett skit! Så var stolt!

2008-11-12 @ 16:59:43
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!