Tisdag 18/11

jaa då har jag jobba min andra dag åde var lika kul idag...fast nu hade man ju fått in stilen som..hahaha...har flumma runt lite kolla på grönsakerna å försöka komma ihåg plu nummren...men jag kom ihåg löken och kiwin...haha...fy så duktig jag är:p...men kommer nog komma mer sen när man suttit ett tag..igår kände jag mig inte så trött nu känner jag mig svin trött skulle kunna somna...men i morgon är jag ledig så då ska jag städa lite här hemma å diska å plugga förstås har ju inte hunnit med de nu..så blir de å köra i morgon...ta en sväng om på baken betala halkbanan å fixa baterier till min dosa håller på ta slut:p...men på torsdag jobbar jag igen å då ska jag sitta själv såå spännande..hehe..å de är ganska kul å sitta i kassan för man märker att de finns såååå många skumma i denna stad...å sura jävlar...men de försvinner fort när man har glada kunder specilet en gubbe ullis vet vem de är han är där mycke..han är så söt...å pratar man kan inte annat en le å vara glad...sånt gillar vi..hoppas han är inne mycke när jag jobbar..haha..men de värsta är att dom har skrivit att jag heter thellin...jag heter inte thellin bruka säga när jag stämplar ut...telling me telling you....haha..ullis fina sång:p...
nej nu ska jag försöka komma ut på en promenad innan jag somnar
 see ya !

Kommentarer
S

de finns vissa kunder som man ba skull vilja he en påse över huve på;) haha..

2008-11-19 @ 12:32:21
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!