Torsdag

vilken gooo middag jag fick igår...ojoj...jocke är så bra på laga mat..marcus missa nå..han skulle komma men han var tvungen för att jobba över så...
jävlar så trött jag är..kan inte förstå varför jag är så trött...jag la mig elve igår ju...men jag kankse sover för tok för länge ska försöka komma upp tidigare...
igår låg jag fundera en massa om alkohol å fylla...förrut fick jag alltid bra fylla kom ihåg nästan allt...jaa bättre tider...men nu är de inte så bra...hujja vad jag har ångest över vissa fyllor...men de är för att man inte tåla lika mycke idag att man börja bli gammal..hehe..men jag har bestämt mig å ta de lite lungt inte dricka för mycke så slipper jag dom dåliga fyllorna...å jocke sa att åxå skulle trappa ner...får se hur de går..hahaha...
sitter här med träningskläderna å tänkte ta mig en promenad=)....
jag måste säga att jocke var mycke dukig igår..vi var ute å sprang å gick...han börja bli motiverad att börja träna å de är jätte bra som jag har tjata...å så har han trappa ner jätte mycke på cs å de är super...är mycke mer varandra nu=)...jocke du är den finaste och de bästa som finns fy vad jag Älskar Dig <3
sen måste jag bara tillägga en bild på min fru för att hon är så söt<3


Kommentarer
S

De gå faktiskt bra å va nykter=D Ni klara säkert av å trappa ner.. =P

2008-11-06 @ 13:07:21
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Helena

ja klart ni måste vara med ni är ju så fina :)



<3 dig med frugan :)

och såg att du lagt in en bild på dig och mig också hehe :)

2008-11-06 @ 16:17:36
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!