Torsdag 20/11

uch vilken natt jag haft...jobba till åtta igår å de gjorde jocke med...såå man var jävligt hungrig..jocke hade köpt nån kyckling med nån sorts sallad...å sen på natten börja jag må illa som fan...kunde inte ligga på sidan då kändes de som att jag skulle spy så fick ligga på rygg..gick upp flera gånger å gicj på toa men de blev inte bättre...men klev upp sen kl 4 å tog tablett å drack...men de gick inte...så när jocke vakna så skaka han cola så han gav mig avslagen inte gott kan jag säga...men de tog inte länge bara nån minut å spydde...skönt tyckte jag...men jag tycker de är obehagligt å spy..:p...men jocke sa att jag inte skulle jobba..eftersom jag inte sov nå på natten så har jag sovit hela dagen å mår mycke bättre...har inte spytt nå mer å jag har käkat så jag fick nog upp allt dåligt...men man varit lite ledsen att man inte kunde jobba att jag mister 8 timmar....men vad ska man göra...de hade inte varit smart å gå å jobba på en mat affär när man spytt kunde ju ha smitta nån eller nått så de ar nog bra att jag fick vara hemma å vila...
i morgon MÅSTE jag städa å diska..sen gå på banken å få nya batterier till dosan och betala halkbanan:p...å de är fredag i morgon veckan har gått så fort när man jobbat:p...men de är kul å jobba tycker jag..satt i kassan hela dagen/kvällen...å jag gillar dom jag jobbar med dom är underbara...jag hoppas jag får jobba mer...men de känns ju inte så bra när man är borta...men men de kan jag inge göra...
Jag måste säga att jag har världens bästa fästman han kom med cola åt mig å ringde å var orolig över mig...så himmla söt...jag vet inte vad jag skulle göra utan han...<3
helgen blir lung har inte så mycke pengar just nu...men får skylla oss själva eller jag har tjata på jocke att inte slösa så mycke...men de tur man köpt alla julklappar:p...å sen får jag lön från kosum å sen pengar från arbetsförmedlingen för jag är med i de där programet så vi kommer ha mer pengar nästa månad...men just nu ska jag betala av alla körningar å de till trafikskolan..jobbigt:p...
Nej nu ska jag sätta mig å se debatt..de är ett bra program å man kan bli så arg ibland...haha...men jag glömmer bort de för de är så sent...men nu ska jag minsann se de...
Trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!