Torsdag 27/11

Idag har jag jobbat=)...va roooligt:p...jocke ringde i morse så fick öppna kassan å allt...men de gick bara fint...många roliga kunder har jag haft idag som man bara kunde skratt åt...haha..men en del sur jäkla kärringar...men dom orka man inte bry sig om..haha..ska jobba i morgon åxå så de blir nice...öppnar då också...men kom nyss på att jag hade körning i morgon men de ordna nog sig dom klarar sig nog de är ganska tidigt så:p...för jag vill inte missa min körning de blir dyyyrt...å så är de fredag i morgon mycke skönt..kankse blir å hitta på nå med anna å hans skulle höras av..annars ska man väl plugga lite..har inte hunnit med de för knäpp jökarna har suttit å spela cs...men dom är så dukiga mina karlar har hjälpte mig å städa så fint för nån dag sen..sen fick jag hemmagjord ärtsoppa för jocke hade köpt ärtor men dom fick ligga i vatten läääänge..men nicke gjorde soppan å den var jätte gooo....

jag måste bara säga att jag älskar hockey...de finns inge sexigare med karlar i hocky utrustining...mums:p...för vi satt å kolla på nhl nr dom slogs...haha..vad kul de var...de är sånt man vill se slaggis..å dom tål stryck kan jag säga..haha..fan vilken stämming..hockey hockey!!..måste börja se nhl:p...fast kan inte vi har inga kanaler så vi kan se..hehe..
Så måste jag åxå säga att snowboard , slalom och  dom som åker skatebord är dom andra som är åxå bland de sexigaste...Mums:p...

ska väl mumsa på min karl nu !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!