Fredag

De vart inte så mycke pluggande igår....hehe..de vart att gå till johan...å johan gjorde jätte god kyckling=)...så de blir å kör idag..vi får se hur de går :p ....men jag läste igår att jag måste boka teoriprovet uppkörning samtidigt...å jag som ä klar med teorin skulle vilja göra bort de nu...men körning den har jag ett tag kvar så då måste jag vänta med att gör teorin...vad faan blir jävla less låt folk får välja hur dom ska göra...men jag ska ta å prata med min lärare å se om vi kan lägga upp nån plan så jag kan köra å göra bort de å sen göra halkbanan åxå så fort som möjligt...så jag kan göra teorin så fort som möjligt...men jag ser vad han säger idag....

När jag klev upp i morse så var de vitt ute å de snöa för fullt....HURRA!jag vart jätte lycklig..men mindre lycklig när jag gick ut å promenera...de är så jäkla blött ute...de är de här som är jobbigt innan all snö fastna på marken...men snart :p...

jag är själva hela dagarna..har ingen jag kan umgås med här...eller de finns några men dom flesta har massa annat å göra...men jag har vant mig nu de är inte så farligt...allafall nu när jag håller på plugga...men de är därför de är skönt å åka hem till lule där jag har alla vänner jag kan vara med å festa :p...men nog trivs jag ganska bra här...men jag är ganska less på människor som aldrig svara en...man smsar...eller msn...å apa eller annan mejl...ska de vara så svårt å svara...men man har ju märkt på vägen som är en bra vän å vilka man kan lita på...för de värsta är att en vän lovar nå å sen inte håller de...är man vän sviker man aldrig!!!!....kom i håg de äkta vänner sviker inte...!jag har blivit sviken många gånger....å jag har mått dåligt under flera å långa perioder...jag har försökt skriva att jag mår dåligt...man har märkt vilka som bryr sig...å de finns några...men Jocke är den som alltid är där...vad skulle jag göra utan dig<3

åsså finns de dom som är underbara....prata med två av dom igår...jeanette hon är ju bara för söt...å du vet att jag saknar dig...du är ju som så rolig :p....Dan är ju åxå bara för söt....haha....era knäpp fan !!! :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!