Måndag

då är de en ny vecka...som börja med huvdvärk så jag klev upp senare å gick ut min morgon promenad...å den försvann all värk..när jag kommer hem hör jag att duschen är på..skumt!?...ser då jocke...han hade gått hem för han mådde inge bra så nu ligger han i soffan å slöar:p....å jag MÅSTE gå till arbetsförmedlingen idag hade helt glömt bort att jag skulle göra ny handlingsplan den sista september...å de har gått en bra bit över..men dom har inte kalla på mig allafall...sen blir de å sitta på trafikskolan vid teorin en stund...

nu är de inte länge kvar tills jag far hem till lule...på fredag=)...wiiiii..ska bli så kul å så skönt:p...å desutom kommer min gumma åxå till lule...de var så jäkla länge sen jag såg henne=)..jag kommer ha en späckad vecka tror jag:p..allafall helgerna...hallowen blir de fest hos leo å sen brass...ska man klä ut sig..ska bli skit skojj...men jag har ingenaning vad jag ska klä t mig till...å jag har inte råd å lägga ut för mycke pengar på kläder å de...är de nån som kan ge tips vad man klä ut sig till?....men anna ska hjälpa mig:p...sen blir fara till Boden till marie och festa bara hon å jag å Tove....så blir de ut gång förstås:p...ska blir sååå kul längtar verkligen...de var så länge med bara oss tre...jag har sakna oss...ni är mina bästa tjejer...älskar er<3....
jag kan knappt bärga mig å få komma hem :p



Men nu måste jag kila så jag slipper bli så sent

Kommentarer
faster mfl.

grattis till bloggen.

kramar från "faster Eva o farbror Rolf".

2008-10-20 @ 20:26:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!