Tisdag

tack för den fina kommentaren faste eva....jag gillar dig som fan:p....å roffe går de inte att inte tycka om...dom är coola som få......gick å la mig igår å hade fruktansvärd huvudvärk..å svettes gjorde jag nå jävulst trodde att nu blir jag sjuk...men icke mådde så bra när jag vakna...körde i morse vid 8...å de var inte mycke bilar ute kan jag säga...haha...men de var ganska skönt fick köra lugnt å bra...å stefan tyckte jag börja kunna allt nu:p....å de känns så nära nu:p....
men idag gick de lite sämre på trafikskolan fick underkänt oj...men jag ska sitta längre morgon...har mest lata sett x-man å varit med jocke:p....som nu står å lagar maten...spagetti å köttfärsås...de ska bli såå gott de var länge sen...å så blir de se sista x-men filmen:p....
jag snodde den här bilden av dig sofia:p..hoppas de var okej..


Kommentarer
S

Haha he kost 500 kr för att sno en bild, men du are family se he kost ba en kopp kaffe nån gång=P

2008-10-21 @ 18:03:42
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!