Tjejer & killar

När jag gick på min promenad så fundera på saker å ting eller de gör jag jämt..hehe...men så tänke jag de är med "den perfekta kroppen"...de är Jätte myck på nätet om att gå ner i vikt å miljoners med medel å hur man ska göra äta å göra...å jag börja bli ganska less på de...de räcker vi vet att vi måste motinera å äta rätt....de första handlar om lathet människor är lata så dom orkar inte motionera...å sen pengar...varför ska den bra maten vara så dyr?...jag menar folk her inte råd å köpa nyttig mat hela tiden...å sen är mycke nyttigt äkligt!..som till exempel fullkornspagetti uch gillar de inte...äter hellre vanlig...men man äter de ändå bara för att de är nyttigare..varför äter man mat bara för att de är nyttigt men som man inte gillar?...å de här med prefekta kroppen...vad är de för dumt påhit..varför måste man var jätte smal för ha den perfekta kroppen eller för bli snygg?...de är så dumt..man blir inte bättre person bara för att man bli smal...man mår ju bättre de är klart...men kan träna å ändå vara mullig å må bra ...så läänge man mår bra av de...så spelar de ingen roll hur man ser ut...å sen kränker folk så jäkla mycke på andra...om en som varit tjock blir jätte smal kränker dom som är tjocka...jag vet vissa människor som gjort de...som andvänder när dom är förbannad att jag är minsan smal å gått ner i vikt å du är tjock....de är konstigt folk gör de när dom vet hur de är...å sen tjocka kranka ner på att smala människor....beundra människor i stället...för en person gör för den är inte på hur den ser ut...om man är nöjd för hur man ser ut å mår bra av de så ska man vara stolt.....jag är normal kropp..å jag är stolt för att jag är jag...å de finns ingen som jag...att folk inte tycker om en eller tycker man är ful finns de överallt....men de får man räkna med..de får man ta...
var Stolt!!
å sen med de här med rakning....tjejer rakar benen å mellan benen...för gör man inte de så tycker dom är äkligt....å killar vill ha tjejer som är rakad....tycker de är dumt...man gör presic som man vill...varför ska tjejer raka sig men killar är håriga....de ändå som är bra med rakning är att man luktar mindre när man svettas...men de är inte heller bra att rak sig...jag tycker de är jobbigt å raka...jag rakar inte benen på vintern...då har man ändå mycke kläder på sig då blir de bara jobbigt...kan vara bra med päls på vintern...hahaha....så skippa er å raka er tjejer:p....

för alla har vi fördomar...å de kan vara från vilket ursprung man kommer i från till ung mamma , blond , tjock , smal , utseende ,homo....men tänk för ni säger nå för alla är vi olika !

Jag håller på bli galen...min mp3 håller på gå sönder eller den är sönder...för den ger bara ljud till en sida av hörlurarna...å jag kan inte lev utan den..den är mitt liv...jag måste ha musik annars dör jag:p...är de nån som har nån som ligger å skräpar eller vill sälja...säg till mig då:p
nej ska dra snart ska köra sen blir de plugga teori:p


Kommentarer
R

Jag rakar inte heller benen på vintern =)

2008-10-22 @ 13:29:42
URL: http://rebudka.blogg.se/
Kyssar

haha jag rakar inte heller benen på vinter, inte ofta iaf =) härlig blogg, den kommer bli stooor tror jag =D





Nee jag har typ inte tid för körkort alls =( du får bli min chaffis =)



btw, så ljuger jag som fan om allt i min blogg nu framöver, ibland ska jag skriva seriöst men det märker du nog=) jag har bestämt mig för att nå 1000 besökare en vacker dag, så hoppas att jg har det om några månader =)

2008-10-22 @ 22:29:46
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Helena

Hej gumman :)



Bra skrivet! :)





föresten det där med att din mp3 är trasig och du bara hör i en av hörlurarna beror nog på att den ena "hörluren" är trasig, alltså på ena sidan..



det har gjort så för mig ibland, så prova köp nya hörlurar före du köper en ny mp3, finns ganska billiga på clas ohlsson. :) kram!

2008-10-22 @ 22:41:41
Kyssar

Joo men de där tönt ilska människo kommentarer älskar jag =D att folk orkar ens. men vi ser om jag lyckas med mitt projekt, innan jag lägger av !





haha jag tror många är sega med körkortet ändå, men vad skönt att du änligen fixar =)

2008-10-22 @ 22:42:23
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
flintisen

finns ju många killar som friserar pubiset oxå =)

2008-10-23 @ 11:58:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!