14/3

Nu är man hemma igen..jag har haft de såååå himmla kul=)...fast de har ju varit piss väder uch...men de spelar ingen roll de har lätt varit värt de..hehe..åkte torsdag....så på fredag var ju allt på stan stäng i princip..totalt dött var de..haha..me på kvällen festa iallafall...så jag fick träffa mina älsklingar..å bman var med de var kul..de var skit länge sen man såg han..så de var kul..var hos magnus..skulle fara ut med som vanlig gjorde vi inte de..haha..men de var ändå så sent..s vi gick å åt på matstället som jag ABSOLUT inte har nå minne av...dom filma mig..haha..sa typ fuck you hela tiden å dom garva..fyy vad pinsamt de var å se en själv så full när man inte kommer ihåg...haha..men var som tur var inte så bakis dagen efter å då gick vi på stan..oj så mycke nytt de har blivit nya affärer å fik..shit kändes som jag gick i stockholm eller nå..kändes så nytt..haha..men vi köpte inge..men tänkte köpa på lusch men de är så dyrt å orka inte...haha..men sen på kvällen så drack vi inge...å de var nu allt var öppet alla krogar typ vi söp fan på fel dag..haha...för de hade inte varit mycke folk på fredag...men vi hade då boka biobiljetter så vi såg fast and the Furious å den var sååååååå grym...lätt värt pengarna...den var så jäkla bra..så fet !!...de är ett måste å se...men dom andra är åxå bra men de ända misstaget var när dom gjorde tokyodrift..den är värdelös!...efter bion s ängde vi hos magnus..haha..han har verkligen en fin lägenhet måste jag säga..men vi såg allfall mer film katten gustav..hehe..söndag så var vi hos morfar..de var kul..man kan bara skratta åt han ibland för han är ju bara för söt..var å promenera med mamma å så hyrde vi film korsriddarna hette den..så vi basta först..å de var sååå skönt..sen film...den var fan nästan tre timmar lång..den var okej..men den var som i två delar kan man säga..vi såg bara första för vi orka inte så var tove å magnus å såg lite...kom på sen att vi skulle fara å hörja hos helena..woooh..haha..så vi knacka så nå blev leo å helena lite rädd..hehe..satt där ett bra tag..vi åt upp deras glass..haha..jag tror dom var ganska less på oss..satt å kolla i gammla skolkataloger å skratta hur människor såg ut förr..snacka om hur sjukt olika vissa var...jag var då hemsk..jag hade konstiga frisyrer..uchh..bränn upp skiten..haha..på ena har jag kort hår å lockigt som fan jag ser fan ut som en kille..haha...var sen å åkte lite bil..for sen hem å la sig..så for vi hem igår...kändes jobbigt å fara..ville inte:( ...detta är mitt hem!...de var en lååång resa men sen så börja man längta efter sin säng å lilla kisse....som förstås hade haft sönder en kruka även fast vi had plocka bort den..jaa han lyckas då med allt..idag har man haft praktik som vanligt..men så jävla trött man var på morgonen..somna i soffan..men inte så jag försov mig...men vi har ju varit ute hela nätterna i lule så de tär ju...å så lång buss resa hem...men kul har de varit fått träffa dom man älskar mest..men lite pengar ahr de gått..haha..de har blivit å käka på max några gånger.för de max man sakna fan frasses är äkligt jämnfört med max..sen har jag fått tusen kronor av mamma å en påsksak..såå snällt tack snälla mamma..sen har jag å jocke fått påskkort i år..av pappa å maria hundra gånger..så snällt tack!..synd bara att man inte hann träffa pappa=(
me nu är jag ledig i morgon..skööönt..så då blir de städa har inte idas packa upp än...haha...nä ska lägga mig framför tvn nu...
Tack för en kul helg<3


Kommentarer
Helena

Inte blev jag less på dig frugan :)

2009-04-16 @ 12:15:22
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

Inte blev jag less på dig frugan :)

2009-04-16 @ 12:15:37
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!