18/4

Fy så pigg jag var i morse när jag vakna..klev upp före klockan ringde..var skit pigg..drack ett glas mjölk för jag brukar var dålig på äta ibland...så satt jag vi datorn en stund för de var inge på tv..så gick jag till praktiken..var där tidigt..de har varit en skön dag idag..sluta typ kvart över två..gick å handla på ica med johan och jocke...sen har jag fått världens goaste mat..han är så bra på laga mat johan..jaa så är han ju kock åxå..haha..gjorde grillat de var färdig manerad då...men sen köpte johan nå kött som han marinerade med två olika marinader...kom inte på vad de var på den första men på de andra så hade han marinera med blåbär och passionsfrukt..oj så mört köttet vart å de var så gott..till förrätt hade han gjort bröd som han hade haft i ugnen och gjort eget vitlöks smör så var de lite korv skiva med på..å sen gjorde han egen kall dressing med chili,yogurt sambuolik å lite grejjs vitlök å sånt..såååå gott var de..så hade han gjort efterrätt med bär å yougurt å jaa nu var de nu var..haha..å gjorde de till en glass..de var surt men gott...fatta vilken lyxmiddag vi fått...du är verkligen guld värd...johan kom sen in å gav mig en öl så gulligt...han är fan en jäntleman...dom saker som han har gjort..som bärt mig hem för jag hade ont i fötterna..haha..de kommer jag aldrig glömma=)...så nu sitter jag här å är ganska mätt fortfarande..å njuter..med MASSA disk..haha..de får väl jocke ta nu när ha inte gjorde nå..haha...
så de blir bara njuta av kvällen..å jag skulle jobba från 7 till 21:30 i morgon fatta drygt..men slapp jobbar halv åtta till halv tre istället som idag..såå skönt...

Alltså Fy fan vad kul...jag skrattar fan än..haha..klotksi berätta om hugo..jag måste bara berätta..han hade varit på fest hos marie..så gick hugo i sömen å gick ut i trappen i bara kalsonger...dom vaknar och hugo är borta dom letar i garderober å toan för de är bara en etta..skokis går ut å kollar i trappen..då är han i trapphuset längst ner å plingar på en dörr som det står maria på...så vaknar han när skokis går fram till han...hahaha.hur fan lyckas man..tur att inte dom öppna då...haha..de är hugo de..de är alltid nån av hugo , skokis eller klotski som lyckas med nå..hahaha...fy fan vad jag hade velat varit med..så himmla synd..jag hade garvat ihjäl mig...fatta hur kul vi har de...oj vad man längtar hem..haha..detta kommer sitta ett tag....gå å skratta åt de...
Skyll inte på huuuugo!
Ska prata lite mer med mina dumfan på msn..sen blir de ett skönt bad för marie skulle ta ett bad nu så jag vart sugen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!