22/4

Ååå så trött man är just nu...
dagen har varit bra skön dag med fint väder och jag har varit och promenera med gammfolket..hehe..men fyy vilken huvudvärk jag haft..så där så man nästan så de snurra ånär jag kom hem mådde jag nästan illa..jag kankse nog har haft migrän..hehe..så när jag kom hem kände jag ingen ork men slet mig till disken ändå å då släppte de lite..å jag har försökt dricka mycke vatten men de funkar inte..de kommer nog från min nacke..så när vi ätit middag låg jag å jocke å myste i sängen han massera mig med den där massage maskinen vi fick av mamma..sen tog jag två alvedon och vila ett tag å då gick de över...
har känt mig mig på bra humör idag först ringe min älskade Tove och surra med mig en stund men hade som inte tid...sen så ringer vanja som jag jobbade med på djurparksrestaurangen och undra om vi vill ta en promenad så jag vart jätte glad=)
Så jag och vanja har varit ute och promenera över en timme de var jätte kul prata en massa ..det var länge sen vi sågs..å det har ju hänt en del sen sommaren..hehe...så fler promenader blir de..skönt  ha nån att gå med..hon är som så go Vanja=)
ojojoj de har gått flera år å karl aldrig ger upp..han gör så tove fortfarande inte mår bra..jag vet att han hatar mig men jag hatar verkligen han..han är världens jävla idiot..kan han aldrig ge upp..att han aldrig fatta att hon inte vill med han å göra..men ändå så ska han ringa vet vart hon är..men att sen komma till skolan å putta henne och säga att hon är en slampa de är tar fan priset..han borde fan spärras in..de är fan ingen som tycker om andreas..Jävla idiot!
Men de tur vi har varandra Tove du är den finaste Älskar dig vännen<3..saknar dig i massor!
Ska  fortsätta prata med Tove på msn sen blir de säng..jag är jävligt trött! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!