24/4

Ja vilken dag det har varit idag...så himmla skönt...tog på mig mössa å jacka i morse men min på dagen höll jag på brinna upp..jag har fått vara ute å gått i det fina vädret...två gånger med gammel folket..sen har jag virra runt i borsen för att hitta till ett hus..men jag hitta till slut i skogen..snacka om att jag har bra lokalsinne..jag är så på bra humör..även fast de blev lite stressigt i slutet när jag inte hitta å sen måsta hinna med middagar...men på vägen hem så stod folk ute å grilla å det dofta så gott..man bara njöt..man blir bara så glad när de är sånt här väder..sen så har jag helg...har ju jobba som jämt nu..jobba ju förra helgen å hela denna förrutom tisdag då...å innan jag gick hem så så chefen att hon ringt till bemmaningen och föreslagit mig som att jobba på måndag för carola min handläggare är sjuk..så jag vart som glad=)får hoppas dom ring..det ger ju extra pengar och det är ju bra=)...
Så nu ska jag bara ta de lungt och njuta av helgen..se så ska det låta ikväll käka godis å dicka trokadero...jag har som börja bli beroende av det...jag dricker det väldigt ofta..men nå dricker jag cola åxå men de är skönt å variera...
nää nu börja jag få ont i min nacke..ska lägg mig framför tvn nu
Trevlig helg på er !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!