28/4

Jag orkade inte skriva igår det vart så sent..först hade jag praktik hela dagen...så for vi handla..sebbe och nicke var med...jag tycker nya ica är så bra..jag handlar bara där...det tog ju sin stund..ni vet karlar...haha..så gjorde jocke gooo maten..nicke åt åxå med oss...sen så for vi till faster och fika å surra i massor...å lilla vovven..hon är min polare!.hon är så himmla söt...vi var ganska snet på kvällen..men de är som skönt å få prata va sig lite skit..haha..å hon är som så go faster..å hon tyck nå som jag å jocke..men de var rikitgt trevligt...

Idag har jag fått ta en hel  tur heeeela dagen långt de var kul å skönt..å vet vad man ska göra hela dagen..tog en som var på kurs trodde jag skulle få vikka igårmen nää då hade dom tagit in en blev besviken först men fatta att de var till grupp två dom behövde men hon hade inte gått den gruppen så jag följde med marit  de var trevligt å sen få se nå nya folk sen så kankse man ska hjälpa grupp 2 nån gång så det kan vara bra å varit där..men i allafall så trodde jag att ja skulle vara vikarie idag men dom måste alltid gå vi bemmaningen som ska ringa mig..så de blev bara praktikant!..men rut chefen hon är ju så gullig..hon sa att hon skulle ringa till bemmaningen och säga att dom ska priotera mig först å att jag kankse ska ta å jobba åt carola min handläggare som är sjukskriven just nu ta hennes turer..hon skulle se över i morgon å de skulle vara kanon de ger ju pengar... hon är så himmla bra rut väldigt bra chef!
sitter här nu å pratar med min älskade Tove...du har det så rörigt..hon är så duktig som pluggar dag tid å sen natten jobbar hon..att hon orkar..en stor stjärna till henne...men nu skulel hon få vara sjukskriven två veckor å de är hon värd hon sliter ut sig själv...hon har inte mått så bra med allt..men inte jag heller...men de är tur vi har varandra..å jag hoppas vi flyttar hem bägge två å rå om varandra...å gör så livet leker..hehe..love you<3
Tove skicka gammla bilder..hihi..det är lite kul..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!