29/4

Vilken dag det varit...på morgonen ringer bemanningen å villa att jag ska jobba nästa vecka å det klart jag vill de..sen på förmiddag städar jag..sedan så går jag promenad i det vackra vädret såå skönt det var..gick å filosofera om sommarn om bad och öl..hehe..så sen sätter jag mig på ballkongen å läser lite reklam tidning å min lilla kisse är nyfiken å står å tittar ut..så hoppar han upp på det smaaala räcket jag tar ner han men han hoppar igen..sen den tredje gången så hoppar han över till grannens granne...faaan..jag får lite panik lockar med torrfoder...å dom har som ett skydd där så jag ser som han inte..å det är väldigt högt upp vi bor..men sen börjar han få lite panik å piper..grannen är ju inte hemma förstås så de går ju inte gå in där..å katten ballanserar på de smala räcke..å försöker vilja komma över men de går inte..men då tar jag en pall kliver på den å sätter mig ostadigt på räcket sätter ena benet lite utåt medans de andra på pallen då vågar han ta sats å hoppar tillbaka..puuuh..tur de..det var så nära fler gånger att han skulle ha rammlat..men de blev lyckligt slut...men jag säger bara katt fan..haha..dom kan ta sig till ett ställe men dom kan fan inte ta sig därifrån..å när jag bänglar ringer chefen så klart....hon har fråga om jag vill jobba för carola men då vill hon att jag ska skaffa deligering genast så jag ringer medecinkonsulten..men får inte tid förän på måndag..men då säger rut att nää de funkar inte så då tar de fart där borta..så jag fick komma direkt..så jonas kommer å hämtar mig å skjusar mig å visar vart de är...får mig då en deligering men vill att stenberska ska skriva på..jaha tänkter jag..å så säger skriver hon en liten lapp å be dom att skicka en kopia till dom..jag ringer rut..säger som de är..hon säger att de ska ju dom på knsulten sköta..så hon ringer dit igen å ringer upp mig å säger att jag ska dit så då är de bara knalla dit får tag i en som är skeptiskt men skriver på..men hon vill inte göra nån kopia utan ska skicka de själv be mig gå till reception..jaha tänker jag går ner så hon hjälper mig å kopiera...så less man blir det är bara bängel...å otrevliga är dom nästa så länge de inte är chefen som ringer då jävlar då får man direkt å så bra..så det har varti ett ända ringande å springade..men nu är de gjort å i morgon ska ju jobba i stället för anna så då ska jag knalla å lämna de...det känns jätte bra att få jobba å få lite pengar så jag är jätte nöjd..å rut hon är så bra!
tänkte ta mig ett stor glas med kallt vatten å lägga mig i soffan!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!