3/4

snacka om skön dag idag började halv åtta och fick sluta tolv..har fått köra hela morgon..jonas tyckte jag skulle köra..å de har inte gått bra..jag har fått flera motorstopp..såå jävla less på mig själv..men hgp som jag körde måste man trycka lite mer på gasen..jonas sa att den är lite svår...men va fan de är inte lätt när man inte kan bilen riktigt..jag gillar min nok den gick mycke bättre å köra..hehe..så jag har suttit å sucka för mig själv..men vad ska man göra..de bara träna å träna tills man kan den där bilen..hehe..å annars idag har jag städa upp här hemma och diska...har dunka radio...p3 är den bästa kanalen som finns..så roliga program..hehe..
Men bra väder är de inte ute..fy fan immigt och snöar som fan...jag som tänkte ta en lång promenad..men ångra mig..tar en en mindre sen när jag ska å möta jocke å gå på affären...kom nyss åxå på att jag måste hämta närvaro papper..måste komma ihåg..hehe..sen ikväll blir de bara mys se så ska de låta..sen nån film..tänker inte gå utan för dörren..men de är inte mer än rätt...
Fick pappret från skatteverket idag..å jag gapa när jag såg hur mycke jag skulle få tillbaka..de är inte sant sa jag högt...8614 får jag tillbaka...har kolla flera gånger för att kolla att de är rätt..men de verkar vara så...så jag är sååå glad..super lycklig..trodde aldrig jag skulle få tillbaka så mycke...jag som inte jobbat så mycke..men jag har ju käna bra tycker då jag allafall..såg de nu jag har käna jävligt mycke..tycker jag..haha...har dragit en heldel skatt åxå..men de gör inget för då får jag ju tillbaka mer om jag betalar mycke i skatt....så de var dagens bästa=)
Nej T Tellan Thelin skärpning nu måste du göra ditt skolarbete..har inte hållt på med de på två veckor...så nu tänkte jag när jag slutat tidigt  passa och läsa och skriva lite...
Nästa skolbänken..så trevlig helg !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!