Bröst

Det är nått som facinerar många....vad är de igentligen som är så facinerade med dom där är två runda saker som sitter på kroppen...men visst är dom fina..hehe..jag gillar mina bröst de kan vara skönt å klämma på dom ibland..haha...läste om en som hade skrivit om bröst å sen lagt ut en bild...hon tyckte man skulle ha mer urringat och visa lite mer bröst och vara stolt...visst de klart man ska vara stolt över sina bröst..dom är fina i alla storlekar stora som små...men sen prata om atta vara stolt om sina bröst och lägga ut en bild på dom när dom inte äns är äkta...hur kan vara stolt över sina bröst om man måste göra silikon?...varför måste man ha urringat å visa dom mer för att kunna vara stolt över dom.??..visst man ska kunna ha ett linne å samtidigt känna sig stolt...men man kan lika gärna gå i en tjocktröjja å vara stolt...världen idag är så utseende fixerat och många vill tjejer vill och har gjort silikon...jag tycker inte man ska snacka om att vara stolt över sina bröst när man själv har silikon..de speglar inte så bra bild till unga tjejer...okej man kanske inte är nöjd med att ha små bröst...men för fan lev med de å lär tyck om dom..för de spelar nog ingen roll om man har stora eller små bröst alla brukar klaga på sina bröst ändå...jag skulel inte palla göra silikon de skulle inte känna som mig skulle inte kännas äkta..nu har jag ändå gansk stora bröst..så jag vet igentligen hur de är å ha små...men jag kan önska att få mindre så man kommer in nån bh utan att de ska ploppa ut...så alla har nått att klaga om..men man får lära sig å leva med dom...så alla kvinnor ska vara stolt över sina bröst för vi är alla olika å allas bröst är lika fina=)...så var äkta!..så ni som skriv att man ska vara stolt över sina bröst och har silikon själv de klart ni är stolt om ni gjort om dom..hmm.. allt handlar inte om bröst för allt sitter inte där...så skippa silkonet!!...jag tycker de är så korkad...!!

För de finns så många kvinnor där ute i världen som är så förtryckta..såg på tv i morse en kvinna som är ute i världen som hjälper kvinnor...ger lektion i sex trä kondomer..ger medicin mor malria..allt..!!..på ställen finns de bordeller som kvinor bor i små små rum tillsammans medans deras pimp bor i stora hus bredvid...de är så sjukt!!..kvinnor som giftes bort mot deras vilja..kvinnor som blir inlåsta..våltagna..slagna...finns så många som lever i ett sånt helvete..som inte har någon rätt...å allt för att karlna ska bestämma...de är så hemskt man blir så jävla arg...vi är fan lika värda vilken kön man är!!...dom karlar som gör så här borde man fan skära av snoppen på...

så tänk hur bra vi har som lever i en värl som du har rätt till att bestämma om ditt liv..
Å tjejer slösa massa pengar på silikon!!..till vilken nytta då?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!