5 år

Idag har jag och joakim varit tillsammans i 5år !

Det är fem härliga och underbara år<3...dom har gått så otroligt fort..jag inte fatta de..och många år till blir de få vi hoppas...nu är de bara en sak vi vill och de är skaffa tillökning...men vill ha först ha jobb!...men de ser mörkt ut på den sidan så får se..så vänta mitt var de är så skaffar vi..hehe=)
något mycke mer behöver jag inte säga för vi vet att vi älskar varandra=) och joakim är de bästa som hänt mig..och redan början av vårat förhållande så sa han att jag var hans dröm tjej och sitt livskärlek<3

har bakat idag cheesecake glass=)..hoppas den blir bra..just nu sitter vi var sin dator så romatiskt..haha..sitter å ta en öl och en cider..tänker nu gå och pussa på min underbara karl och bara ligga i soffan mysa och äta gott..och säga hur mycke vi älskar varandra..för dom orden säger vi varje dag och flera gånger per dag, dom tre orden Jag Älskar Dig!

Jag Älskar dig Joakim bäckman<3



Kommentarer
* K Y S S A R

Saatan vad länge :D GRATTIS GRATTIS! Hoppas att jag också hittar en man som passar mig, men på det ser mörkt ut hahahah :D



puss hör av dig när du är i lule, hade behövt gå på stan och vill gå med diiiig =D

2009-08-15 @ 12:10:09
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!