Måndag 31/8

fy så trött jag är..håller på somna där jag sitt..haha..de har varit en bra dag men de var drygt att kliva upp på morgonen...och ibland så blir man bara så snurrig på jobbet..de är inte lätt att komma ihåg alla vad dom ska ha å sånt..specilet när vi får nya ärerende..men de går ju bra ändå...jag känner mig som en ordinare..för de blev ju jag som fick skriva ner tiderna för de som behövs för vi har en sjuk..å de inte alltid de lättaste att räkna ut sånt..men de gick ju fint..
Jag längtar då tills vi får schema så man får komma igång ordenligt..men de dröjjer ända till den 21 september...
jag som hade tänkt lagt undan nu pengar..men jag får se om de går å lägga undan så mycke..jag kände mig så rik när jag fick lön..haha..men så har man räkningar..å sen betala böter som Jocke stoppa på sig..men man måst ju när han inte har jobb..får se sen om jag har råd att åka till lule annars väntar jag till nästa lön..
å så blir de å spara till en bil sen..!guu jag vill verkligen ha bil..jag gillar inte vara bil lös..å så har jag ingen att låna heller av..eller nog finns de men dom är snåål..haha..men skönt med egen!...nää undra man ska ta och göra lite nytta och diska sen kankse man tar en promenad om man inte blir lat..haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!