måndag 3/8

såå skönt i morgon får jag äntligen vara ledig!..men har ändå haft en skön dag idag..sluta halv ett..å så fint väder vi fått..men vad gjorde jag när de äntligen var sol..jo låg på soffan under täcket och sov..haha..prata med min kära klotski :p ..han är jämt på max när han ringer..å jag blir såååå sugen på max så inte sant!...så fick jag så fina ord..när jag förklara en tjej att hon var lite tjockare än mig så sa han "tycker du att du är tjock?för du inte inte tjock"...nää men mullig..men de tyckte han inte heller...så jag känner mig väldigt smal...haha..
sitter å lyssna på hiphopparen nellys gammla låtar så sköna!...tänkte först lägga in ett långt inlägg..men ääh..ork int just nu...min kisse ligger å sover på förstärkaren som är högre upp på mitt skrivbord...
var jävligt sugen på sallad idag..men dom hade typ inga..men jag fick en till slut men den var inte jätte god men den funka..
ska bara lata mig ikväll..äta upp resten av godisarna vi har kvar..å de MÅSTE slutas med för nu har vi typ ätit götta varje dag i flera veckor!..inte så bra med så mycke socker plus att jag int rört på mig mer än jobbet..men de är ju såå gott med godis!..
igentligen borde man vara ute när de är bra väder..men jag är typ sur att de är sol..nu är ju ändå allt över så nu får de ändå börja snöa snart!
nu har jag fått massa bilder från klotskis tele..haha..





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!