söndag 9/8

En lat helg har de varit..de har varit så himmla varmt..å vad gjorde jag när jag var ledig jo sov...haha..men jag sov inget natten till lördag..först så satt vi uppe till ett sen så klev jag upp vid fyra..jockes telefon pep var femte minut..tänkte helvete vad många sms men de var bara ett de är bara de att den påminnner..jävlar tele!..å jävla lia som ska skick så tidigt..haha..men de var som läskigt för där vid tre, fyra tiden och försökte sova så kändes de som om min tunga flytta på sig som att han for frammåt å jag rörde inte änns tungan..så därför klev jag upp och såg nån film på tv men tröttheten hann i kapp mig..haha..så jag somna satan så skönt..sov till ett..var typ inte ute nå..haha..men jag tog mig en promenad senare på kvällen så skönt de var...=)drack nån grogg å nån öl såg på navy cs..
Idag har de varit lite stressigt plus att dom ville att jag skulle ringa till marit och fråga om hon skulle jobba i morgon eller inte..du är ansvaret sa dom..haha..förstås så var hon sjukskriven fortfarande..så jag ringde runt..fick ju så klart inte tag på någon..men vi planera om så de får gå i morgon :p...sen är jag den ändå som börjar 7 i morgon..jaa då stoppa dom mig å fixa en massa saker i morgon åxå..typiskt!..tänk dom måste ha mycke förtroende för mig som låter mig fixa massa saker känner mig som en ordinare...hehe..
Jag har nu en vecka och två veckor kvar på jobbet..jävligt trist=(...jag trivs så bra..å specielt när man får höra så fin saker en tant fråga ja visst sluta du om nån vecka..jo svarar jag..ojj så trist sa hon...du får inte gå..du får gärna stanna kvar..
så himmla gulligt!..sen sa en annan de är så kul när de kommer så unga och friska och vackra tjejer som du...vad kul att du tycker så tack så mycke..jaa ni är ju de=)...man blir på så bra humör=)
sitter just nu å pratar med min kära vän leo som jag inte sett å hört sen nyår..tror jag då?!..hmm..ja men i allafall hoppas han kommer ner snart..saknar ju gammla leo=)..hehe..
blir en promenad sen..nu jävlar ska ta mina promenader igen=)
see ya !


Kommentarer
sophie

klart du ska få komma (; Det är ju på varvet där köjs bor :P så det är inte direkt så nytt :D

2009-08-10 @ 09:50:22
URL: http://soffoos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!