Måndag 10/8

guu så rädd jag vart i morse när jag körde bil..jag såg först en liten sak..men såg sen att de var en ekorre så jag bromsa in å han stanna på nästan som mitten av vägen..men kutar sen..så jag börja sakt rulla men ser i ögonvrån nå orange..jaa  då var de en katt..å han kuta ju efter den där lilla..jag bromsa..hjärtat for tänk om jag kört över han..såg ingen kisse..neej tänkte jag den ligger under bilen..men då ser ja han kuta in i skogen efter lilla ekorren..han verkade inte som att den var skadad..uch så läskigt!..man vill ju inte köra på dom stackarna...
Men jag har ju fått mig en polare..min homez!..han är svart och vit är han..jag brukar se han sitta vid ballkongen på morgorna han se så kaxig ut..haha..han har nu legat under min stol å sen gått omkring på gården..han är så goo!!


Jag måste säga usch så jag tyck knarkare är obehagliga..man håller sig gärna på avstånd..dom är så oräkniga..jag kan fan inte fatta att dom håller på som dom gör..ingen gillar ju dom..nä fy fan..


Sen måst jag bara säga..kärleken är fan blind!!..alltså de är helt sjukt....jag har som tänkt på de lite..för man märker hur folk beter sig...folk kan annars vara så kaxig eller tycka saker fjantiga eller nå sånt..men när de väl kommer till kärleken så blir de som nå helt annat..man blir som whata fuck?!...man fattar inte riktigt folk tänker...att folk ska vara så blind helt enkelt..helt korkat..man försvårar allt..jag fattar bara inte varför folk ska krongla till de..gör de enkelt..då säger folk ja men de är inte så enkelt...Jo de är de..de bara folk som bänglar till de..man kan vara hur stark som helst eller hur smart som helst men när de kommer till kärlek så blir de bängel..man känner bara..orka!

antigen är man tillsammans eller ej..vad är de för vits å göra slut hela tiden?..är man kär är man tillsammans om inte då är de slut..hur svårt ska de va?!..å om man inte klarar av att vara vänner eller tillsammans utan bråkar jämt då behöver man fan inte vara med varandra..hur svårt ska allt vara...

antingen gör man den svåra vägen eller den lätta..de bara å välja..fast så gäller ju igentligen livet åxå..hehe


Nu lämnar vi de där...jag ska ta mig en promenad..fy så jag är duktig..haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!