Torsdag 13/8

Igår var de min lediga dag..såå jävla skönt att få sova ut..jag var så trött dagen före hela dagen..men tror du inte jobbet ringer å väcker mig vid tio jag kolla på telen å tänkte neeej fan jag vill sova så tog han på ljudlöst..men dom ringde upp sen efter elva å ville att jag skulle jobba i torsdag idag alltså...drygt!men jag behövde inte jobba hela dagen..okej då tänkte jag...så då hann jag städa å diska=)..sen var jag och tog cellprov som man tydligen gör i min ålder...jag har varit på gyn undersökning en gång tidigare...jag tyckte de var pinsamt..jag vet att dom gör sånt jämt men jag tycker absolut inte om sånt tycker inte om mitt underliv...fyy fan vad obehaglig kännsla de var när hon höll på bängla..nästan så man fick spy kännsla..hade ont lite i magen sen under dagen..men de gick ju ändå fort..provsvar får jag om några veckor jag hoppas de inte är nå fel..jag vill ju så gärna ha barn..å många..haha..nää inte så många men några stycken...
Idag har de gått bra att jobba..fick reda på att marit kommer bli sjukskriven ett lååångt tag...å vad jag hoppas och håller alla tummar att jag kommer få alla hennes timmar...
Sen har jag inte gjort nå vettigt ja förutom å dammsuga å diska som jämt jag gör...sov en stund åxå gu så skönt de var..
i morgon ska jag baka hade jag tänkt..cheesecake!alltså glassen inte den varma för den är äklig men den kalla är såå goo...ja jag gör de för de är ju en speciel dag i morgon=)

Det är så många saker jag vill göra..har suttit och kolla vad de kostar å resa..nu snackar jag inte till nått varmt land..har kolla till Norge..jag vill så gärna dit å hälsa på min kära bror..sen vill jag ju till min gumma tove i örebro och sen vill jag hem till lule..de är så mycke men jag vet inte om pengarna räcker till..=( ..för de är så himmla dyrt såg jag...jag skulle behöva en semster känner jag..men sen vet ju jag aldrig om jag får fortsätta jobba..de är så mycke men..
Får allafall vara glad för jag har fått tillbaka på skatten ska stoppa in de på mitt sparkonto=)
nej nu ska jag lägga mig å läsa min bok ett tag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!