16 december

Idag har de varit riktigt kallt!!..de så de ska vara!..nu börja julstämmingen krypa till en..
Idag har jag och jocke suttit och slått in alla julklappar..de är så kul=)hehe..men de är inte alltid de blir en snygg inslagning..haha..men man känner sig nöjd för jag tror alla kommer bli nöjda av de dom får=)..får jag hoppas!


Jag har sett fram i mot denna helg nu i några veckor..och de är bara en dag kvar tills helgen är...men så vips börja alla banga ur en efter en...jag förstår för folk har väl inte så mycke pengar..men tänkte ändå att de kommer bli en bra helg ändå...men nu ser jag partyhattarna och paraplyerna försvinna framför mig...nu är de ingen som kommer=(....jag börja bli lite deprimerad nu!...
men än har inte helgen börjat eller slutat
Men ska man behöva ligga i helgen och gråta?!ska de vara ännu en helg att inte ha något att göra?!..de återstår att se!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!