:(

Jag är inte på något topp humör..

idag skulle de har kommit..jag hade gett dom en stor kram och vi hade nog tagit oss en liten jävul.
men nu kommer ingen..men har inte tänkt på de idag..Jonas var så fruktansvärt gullig som köpte 4 winerbröd bara till mig=)tack jonas=)...men fick inte behålla dom länge!..man ska inte låta något ätbart på bordet inne på gr 2...för dom tar de dom vill ha..men tur dom lämna två..hade dom tagit alla hade jag fan blivit sur..seriöst så tycker jag att man frågar först..bara för att de ligger på bordet betyder de inte man får ta..man ska inte behöva bli av med saker!...de är ju trots allt vuxna människor!

jag försöker så gott man kan men de är inte lätt i denna lilla stad...de finns fler folk som inte gillar mig än gillar mig..
jag vet inte vad jag gör fel?..men jag kan inte tänka så..de är inte jag som gör fel...
människor säger att dom bryr sig men dom hör aldrig av sig...dom bryr sig mindre än vad dom tror!
folk i denna stad är så självupptagna..dom alltid annat å göra!
De ända som får mig att fortsätta och de ända som håller mig kvar är mitt jobb..för där kan jag skratta och må bra!...men sen har jag tur som har Jocke..du är där för mig och stöttar mig<3
jag vet att jag snackar väldigt mycke skit om lycksele...men hade ni varit i min sits så hade ni fatta!..
Ni fattar inte hur ensam jag har varit de senaste året..fatta jag INGEN att vara med eller prata med..ni fattar inte hur frustrerad man blir!
Jag ligger å tänker ibland att jag inte vill leva längre...
Jag vill ha tillbaka mitt liv!!
jag är 23år gammal och mitt liv är just nu patetiskt!
fan förr hade jag et liv å jag var så lycklig..men nu har de försvunnit!
visst jag vill skaffa barn..men vad ska jag gör ska jag och jocke vara själva med ungen dygnet runt dag ut å dag in..å sen när dom är vuxna nog å är ute på egen hand , ska man bara sitta där och inte gör nånting!!
nä ett liv i lycksele skulle aldrig funka!..jag vet att jag måste ändra på mitt liv..men jag har som ett jobb nu...nog för att jag vet inte hur länge de vara..jag vet inte vad jag ska ta mig till?

Jag fyller ingen funktion till denna värld !!

Jag orkar snart inge mer!

Kommentarer
Rebecka-StudioRk

Tjo. Jag förstår din frustration, precis som de beskriver de kände jag när jag bode i umeå. Var riktigt jobbigt och de var nog även bristen på kompisar som gjorde att jag flyttade hem. TYcker du/ni ska söka lite jobb här uppe och flytta hem igen. Inge kul att du ska behöva må så där =( Kram på dig och hoppas du får dig nå skoj att göra i helgen.Kram

2009-12-18 @ 20:33:10
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!