27 December

Jag har glömt kameran hemma och maria har inte skicka bilderna än..men jag kan berätta om min jul=)
Kom på Onsdag kväll och jag och mamma fika och pratade sen såg vi film men mamma orka inte se hela..kom inte ihåg vad den hette men den var ganska bra..men trött var man!..å trött var man på morgonen med..hehe..steg up vid halv nio duscha å så..sen gick vi till morfar=)..men fyy så kallt de va!..blåste som fan!..vi fika där å morfar fick öppna paket=)...han var nog jätte glad att jag kom , han satt och krama min hand=)..söt morfar!..sen knalla vi på kiosken och köpte tidningen och så stod jag å mamma skratta åt alla roliga och söta saker som fanns=)sen gick vi hem åt lunch mmm gott med julbord!..de är bästa som finns!...sen öppna vi julklapparna..å mamma hade köpt många så klart..men de var mest mjuka och de är jag nöjd över..men av mamma fick jag småhandukar, pengar ,lotter,leggnins,kläder,underkläder, en glas skärbräda med en katt på , rosa benvärmare=)smycken, smyckeskrin duchgrejjer..ja de var typ de..sen fick jag hudlotion och ett present kort på lindex av familjen bäckman=)
efter de kom pappa å hämta mig=)..vi prata å dom såg på kalle när jag kom..så blev de mer julbord till middag..men de är alltid lika gott!!..sen fick vi vänta ett låååångt tag sen kom tomten..å vi höll på garva ihjäl oss..så jävla kul en tomte!..haha..de var den bästa tomte hittills!..skulle ni vara med så skulle ni skratta ihjäl er!
och där fick jag kläder , sockar , en rosa klocka=)såå fin den är!och mer dusch grejjer,och en kitty allmenacka dom var av pappa och maria=)...av johanna och jimmy fick jag en väggklocka och duchkrämer:p.av maja och sören en morgonrock såå bra för min är så gammal..och den jag fick är såå mjuk!och sen rosa dunväst..skit snygg!!..ja de var mycke rosa..haha..men jag älskar de!och av amanda fick jag ett litet glasdjur nalle som var såå söt=)..den håller i ett hjärta som de står I love you..så gulligt<3
Jag tror de var allt men jag är super nöjd!!
sen satt vi uppe långt på natten testa amandas grejjer..å jag och johanna satt å spela med var sitt gameboy ds tror jag dom heter och jimmy , amanda och maria spela sällskapspel som amanda fått..men jag gav upp efter en stund och kolla på när dom spela..sen låg jag och kolla på bilder å skatta hur man såg ut..haha..sen sakna gammla tider för alla saker vi gjort tillsammans!
sen var de bara upp på morgonen pappa skujsa mig till mamma jag och mamma fika och packa ihop alla jockes julklappar..och mina men fick inte med mig allt!..sen följde mamma mig på bussen=)..uch vad jag inte ville hem!
de var min jul de=)så mysigt!
tänkte bara lägga upp bild på nån sak jag fick=)ids inte fota alla julklappar!


Kommentarer
Helena

Haha om vi säger såhär.. den här helgen(fram till kl 7 imorse) hade jag varit vaken i 40 av 41 timmar i sträck, tror du jag är lite död?:D



Och efter 7 somna jag, och vakna redan 12.



Tack hjärtat mitt :)

2009-12-27 @ 20:15:30
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

Riktigt jobbigt! :/ Men kul har jag haft!

Ja det var riktigt synd att du inte var med :)

2009-12-27 @ 22:50:08
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!