Äntligen åkte Tove ur Idol !!

Jag såg inte Idol men jag Läste att Tove åkte ut..Äntligen!!..Jag satt och lyssna på tv4s hemsida och hon var INTE bra..hojja!..jag har försökt att tycka om om för där ett tag var hon bra..men sen blev hon dålig igen..de är helt otroligt att hon kunna klara sig så lång!..jag fattar inte vad folk hör med!..jocke som alltid sitter vid datorn har sakt vad fan är de som låt!..hon har sjungt så otorligt falskt!..inte för att jag sjunger bättre men jag söker ju inte heller till Idol..:P..haha..tror fan jag hade kommit jävligt långt på tanke dom sista åren hur vissa har låtit..
Jag tycker om Toves personlighet världens sötaste å goaste tjej..men sjunga tycker inte de hon är så bra på..för ALLA kan sjunga men hur bra man är de är en annan sak..haha..å sen när hon står å flaxar med armarna..nej man kan nästa inte titta på henne de blir för jobbigt..
Och folk har sakt du hör konstigt hon är ju skit bra..vaa??!..jag har försökt å verkligen höra har blunda bara för att få höra..men de går inte..de är tallanglöst!...

Så de är så jävla skönt att calle gick vidare..han är fruktansvärt bra=)...å när han sjöng "walking in memphis" var så gryymt!!..fast jag tror ju Erik vinner han är ju grymt bra han med..men jag börjat tröttnat lite..de blir för jobbigt att han gal så mycke...
Men dom är bra båda två=)..må bäste man vinna..
Hejja grabbar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!