Film Tips !

Man hur ju sett några filmer=)hehe
men ska ge några tips på nya filmer

Kvinnor som hatar män och Flickan som lekte me elden. Är grymt bra!..men dom är jätte populära så de är nog många som sett dom..längtar till den nästa kommer!..men dom har lite udda namn men de är bara kul=)

Johan falk filmerna från dom gammla tredjde vågan till dom nyaste..jag älskar dom!!..grymt bra..vill man se nån spännande film så se den..jag brukar inte gilla svenska filmer men dom är de bland dom bästa svenska!

Gillar ni hitler filmer och låång och konstiga filmer ska ni se Inglourisous Basterd. Tyckte den var hel cool fim!..men var inte jätte bra

Diggar ni tecknad så se Ice age 3!.den är så jäkla rolig!haha

vill ni ha mer humor se baksmällan..jävligt kul!

Taken är en bra film!
Chanling mycke gripande film!måste ses!
Yes man är förbannat rolig!
Och får inte glömma xman och terminator

Där har ni massa ni borde se!

uch så pissigt väder vi har!..snön försvinner ju=(  de gillar vi inte..inge julstämming alls!
Har skrivit med micke och lisa..och läst deras blogg..fy fan vad skönt dom har de!!..å jag hade gärna kunnat fara dit å vara till jul..dom verkar ha de hur bra som helst!

Jag längtar om en vecka!


Kommentarer
Helena

kommer du upp om en vecka?:)

2009-12-10 @ 16:45:57
URL: http://justbambi.blogg.se/
Frugan

Just ja :)

2009-12-10 @ 20:38:26
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!