God Jul !!

Idag har man haft en lustig jobbtid..har jobba från elva till tre..men jag fick ju allafall sov morgon..hehe..så har man fått middag på norräng=)..skönt att slippa billys..haha..fick med mig en julklapp också som jag kommer ta med mig till Luleå...för i morgon tar jag bussen hem=)..de ska bli så skönt att komma hem!..jobbar bara till halv ett..skönt!slipper mötet..haha..
Så de blir ju och packa väskan och packa ner alla julklappar...ska faktiskt bli mysigt att fira jul bara och mamma vi ska ha de så skönt=)..men de kommer ju kännas lite tomt utan brosan..tyckte han borde varit hemma!...men de är ju fler som är utan en och tyvärr kommer vara utan varje jul=( ..Livet är inte lätt!!
Men ska ändå njuta av julen och dom man har kvar!..
Jag och mamma kommer gå till morfar först på morgonen=)..lilla söta morfar!..sen ska vi tända ljus på mormors grav..
Sen på eftermiddag kommer jag åka till pappa..=)kommer nog bli en bra jul som de går att vara!

God Jul på er Alla !!

tänkte lägga upp nån bild sen förra julafton


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!