Helgen

Helgen har varit super nice=)...
Fredag så åkte pappa med jobbet till hotell lappland...så jag skicka sms till Vanja och hon kom och hämta mig och vi for till henne..Drack varmchoklad och fikade satt och myste och prata i massor=)..fick mig en sajtsing i huset..de var väldigt stort och fint=)..men de var jätte trevligt=)...sen kom jocke och fredrik och hämta mig..vi for och handla mat..jocke började med maten och jag följde fredrik och hjälpte han med en grejj...som tack för han skjusa oss så åt han middag med oss..kyckling och ris jätte gott var de!...fredrik skulle iväg på nån fest..så jag och jocke satt och drack öl själva och spela kort..sen kom johan och glenn hit och drack..snackade..sjöng och grät med älsklingen...men johan skulle upp tidigt så dom drog..men de gick inte så länge så kom..fredrik , ac , john och hans tjej..vi drack till klockan vet när..haha..å fredrik och ac sov här..

Bakis på lördagen var man..haha..pappa kom..så då gick jag och pappa på stan å vandra..gick och fika och de blev min frukost..haha..winebröd och cola..mmm..de gjorde susen , vart människa igen!..senare så gick vi till djurparken och denna gång tvinga jag med mig jocke..haha..de lysser så fint där på kvällen..men fick inte bra bild tyvärr=(...så vi gick till djurparkresturangen..så vi åt fläskfile och potatisgrattäng..super gott!!jag älskade såsen!..haha..jocke vandra hem för vi hade tvätt och fixa..jag och pappa tog ännu en promenad..gick på ica och handla nå gott!..såg film och käka chips å myste=)

Söndag så gjorde vi inte så mycke..pratade å sen for på norräng..sen var och käka en pizza..på kvällen såg vi film och fredrik och ac var hit..

Och min bror ringde mig i fredags..oj så glad jag vart=)..synd att man hörde ganska dåligt och de bröts..dom satt på en strand drack öl och mådde gott=)..sköönt!..men de är skönt att få höra hans röst allafall..

Och i morse for pappa=(...men jag har haft en jätte bra helg och de har varit skönt och ha pappa här=)Love you<3
Blir att jobba kväll ikväll


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!