Yes !

Vilket bra humör jag är på idag=)

Skrev nyss ett inlägg men försvann!..orkar inte skriva om allt..haha
Men idag har de varit en bra dag=)..har haft möte kankse inte de roligaste men ett måste!
Sen har jag få gå över till månadslön..Yes!..gu så glad jag blev när hon fråga...så de kommer jag ha nu från december..skönt då får jag ta ut semester dagar sen=)
har jobba kvällen och nu sitter jag här och har kolla på grejjerna som kommit..lite besviken är jag för jag trodde allafall en av dom skulle vara bättre..tänker ju inte säga här vad de är..kan inte avslöja julklappar ju!..å en av dom var alldeles för dyr som den var..men men dom kommer nog säkert nöjda!
Och i morgon kommer min kära pappa!..så roooligt=)jag längtar!..
uch vad jag är hungrig!..nudlar är gott men de räcker inte långt!..å inget har jag som jag kan äta och ingen frukost i morgon..synd om mig!haha..

God natt på er !


Kommentarer
Helena

Naaw så söt Zimba är! :)

2009-12-02 @ 23:48:41
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!