18/2

fy fan vad sur jag blev igår..skulle hämta upp tvätten vid åtta..vi hade tvätt tid till fyra...men de finns två stycken tork rum så..men kommer ner så står de en lapp där de står nånting om att ska de var så svårt att ´plocka ner sina kläder och man ska hålla tiden..å ja tpy nå sånt..bla bla bla..jävla idiot jävel..säkert en kärring faan..jag har bott här i 9 månader och inte en ända jävel håller sina tvätt tider..okej man ska inte vara värre själv...men de finns två torkrum å de bruka räcka..jag tara bar ett å sen bryr jag mig inte om de hänger nå i den andra...inte behöver man så mycke...men vi lyckas alltid få skiten för allt som jag tidigare jag får skiten för allt...hon har säkert stängt av fläckten i rummet så ALLA våra kläder var blöta..vi har hela lägenheten med tvätt häng på alla galjar å skåp..jaa överallt..jocke ska ringa till lybo å klaga om de går inte ha torkrum kläderna blir ju för fan inte varm de är ju därför alla hänger sina kläder efter sin tvätt tid å jag förstår dom...ska faaan ha ett jävla tork skåp!!...men den där jävla kärrning jäveln var ju tvungen för klaga...jag blir såå jävla arg..hade jag sett henne där nere så hade jag fan skällt ut henne..var lust å stänga av hennes fläckt så hon får se att kläder inte hennes torka..men de gjorde jag ju inte..är ju inte så moget..haha..annars så har dagen varit bra...haft en annan handledare som heter åsa..lika kort som jag..haha..å säkert lika gammal såg ut i min ålder..men trött var jag i morse..första dagen går bra och kliva upp men andra..haha...men de är redan torsdag i morgon så de är sköönt=)och så har man huvudvärk som vanligt å den kommer alltid nu så här på kvällen..men man börja bli som van...tänkte sätta mig vid tvn resten av kvällen...se uppdrag granskning..
Soffan nästa !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!