19/2

jaa vilken dag de har varit...den har varit trevlig och den har gått så fort..men ändå hade vi inte så himmla mycke göra mer än mot slutet..men fick sluta tidigare..först på ame skrev under pappret så jag får pengar sen gick jag till arbetsförmedlingen och dom skrev under..sen in igen till stan på banken..å sen hem..de var en låång promenad..men de är bra då slapp jag utanför dörren sen..hehe..å de är ju så jävla kallt nu om dagarna..är så less..jag vill ha sooool !...
de bränner just nu i min nacke jocke ha smörjt in mig med tigerbalsam..får se om de funkar å de värkar de göra har ingen huvudvärk...åå i morgon är de fredag såååå skönt..veckan har gått jävligt fort..
Jag längtar hem till luleå<3...jag vill hem...jag saknar mina flickor och mina korkade killar..haha...jag ska försöka komma hem till påsk..men man vet aldrig kankse kommer tidigare...
I love you<3
blir å skicka mail till skolan saknar några papper men han ringer väl ikväll..sen blir de å se svergies värsta bilförare..de är så jäkla kul..haha..sen blir de debatt..jajjmen!
see ya !!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!