21/2

Har inte så mycke å skriva om så jag tog denna av vicky..hehe..

Utmanad

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor!



DIG:

1. Hur lång är du ? 157 cm tror jag..hehe

2. Vad vill du bli när du bli stor? större..haha..nää jag vet inte än

3. Vad pluggar du ? jajjmen..samhälls B

4. Har du långt hår ?  Nej..men vill ha långt

5. Vilken hårfärg har du ?  röd

6. Sminkar du dig ?  Aldrig!...men bara när jag festar 

7. Har du haft sex senaste månaden?jajjmen

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? dom är rosa som de står nått på rumpan
9. Har du kysst någon idag ? Nej inte än men jag gör de sen..de är för tidigt än..haha


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?  Båda är lika Bäst!

3. Hur många syskon har du ? 1 bror , en halv syrra och en "låtsas" syrra

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Vi fråga varandra hur vi mådde  och vad vi gjorde..
5. Hur många ställen har du bott på ? jag vet inte riktigt men ungifär pappa har jag bott på två ställen med tror jag..sen mamma bott med på 3 och jag själv har flyttat 3 gånger..

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det vet jag inte de beror på sitationen

7. Vilken familjemedlem är snällast ? Pappa och Mamma

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj det vet jag inte vi bor så långt från varandra men de skulle vara amanda när vi spela air hockey när jocke å jag var i lule.



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? När jag var i lule senast
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hos Marrie i Boden när jag var i lule senast=)

3. Har du kysst nån kompis ? Jaa nästan alla av dom..haha

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? jajjmen=)han bland dom bästa vänner jag har

5. Vem har du varit kompis med längst ? Hmm..men de är  nog Tove och Marie<3

6. Vem känner dig bäst? Jocke tror jag

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Jaa..jag säger alltid vad jag tycker..haha..

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? varför skulle jag vara de?..jag är med dom för att jag vill!


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja..de har man gjort för många gånger :p
2. Klä dig annorlunda? Ja
3. Vara dig själv ? Ja.

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja men jag gillar de inte :p

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Jajjemen hela tiden..haha

6. Pierca dig ? Ja, jag har i tungan läppen och i öronen

7. Ha sex på offentlig plats ? Jajjmen
8. Vara omogen ? Jaa de är jag hela tiden..haha

9. Äta småkryp ? Nej..aldrig!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? Vet ej..länge sen

2. När var du på semester senast ? turkiet när pappa fyllde 50

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Orange och vit

4. Är ditt hår tråkigt ? JAA fy fan!

5. Vem såg dig naken senast ? Jocke

6. Hur ofta duschar du? Varannan dag, ibland kan de gå fler å i bland en gång per dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När jag känner mig trött


Kommentarer
vicky

Visst var det lite småkul det där ?=)

hehe jag har jätte tråkigt, är på jobbet och det ringer ingenting.. gå in på www.tjvuvlyssnat.se

2009-02-21 @ 12:15:28
URL: http://victoriasdag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!