25/2

trött trött och ont..sååå ont i mina fötter..kom på igår att vi skulle se film jocke hade fått ner en jätte bra version av valkyra men dåligt ljud å jag höll på bli galen för jag hade sååå ont i mitt huvud..å kunde int ha ögonen öppna..och fick världens hjärtklappning så jag log å klämde på bröstet allmän nojjig..haha..å la igen öga..filmen värkade vara bra men de var bara de att jag palla inte för min värk...å då var klockan inte änns åtta..haha..men sen när jag la mig i sängen vände jag mig å vred..hade väldigt tungt å andas..jocke klara inte av att sova med mig för jag andas så häftigt han trodde inte jag fick nå luft...så har varit såå trött idag..kankse håller på bli sjuk eller så spökar min nacka såå mycke..de har flimra för ögonen när jag kom hem...jag kankse borde kolla upp mig..men...nääää så dyrt har inga pengar..skulle jag dö så dör jag i sömnen då vet jag inget...så en tellan mer eller mindre gör ju inget..haha...får väl kankse ta å kolla mig när jag har tid..de tur att de inte funnits mycke att göra idag..å snart är de helg..såå skönt..fy vad jag ska sova...sitter just nu å tittar på min kisse som ligger i tvättkorgen som en boll på skiti kläderna..haha..han är sååå söt...ska ta mig en duch..luktar inte så så gott hållt på med lax..mums..
fick nyss ett erbjudande klotski erbjöd sig å betala resan till lule om jag kommer till helgen..om han var seriös eller ej vet jag inte...men han är ju bara för söt!...kan man ha nå bättre vänner..
tjaa råå !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!