26/2

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Maria
2. Ett ord på fyra bokstäver: mysa
3. Flicknamn: Mira
4. Pojknamn: Marcus
5. Yrke:mekaniker
6. Färg: mörk röd
7. Klädesplagg: mössa
8. Mat: macka
9. Sak i badrummet: mascara
10. Plats/stad: malmö
11. En orsak att vara sen: missa
12. Något man skriker: milda makter
13. Film: mamma mia
14. Något man dricker: mjölk
15. Band: money brother 
16. Djur: mussla
17. Gatunamn: marieberg
18. Bil: mersedes
19. Sång:  miss you melinda 
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mario

var fan svårt å hitta på saker men en ganska kul grejj..idag har de inte varit så mycke..svammla ganska mycke å prata om de första en tjej ser på när den ser på en kille å tvärt om..å även sex snack..vilken praktik jag har..haha..tråkigt å lämna men ändå ganska skönt..får pröva på nå nytt åxå å inte vara på samma ställe..har vart på soc..har lämna in fel räkningar å sen måste vi skriva nå papper å skit..ingenting vettigt var de...fy fan vad bängligt detta är..alla hade typ gått hem vid tre men jag å två till stanna minnsan å tömde grov disken å snacka en massa...men i morgon får jag hoppas man slutar tidigare...=)..så har jag prata med pappa...å givetvis erbjöd han sig mig å följa med några dagar till dundret å åka..ååååå..jag vill med..boende betalar han men inte resan å liftkort kanske..men jag vill så gärna med..men är ganska så sugen å skit i praktiken nästa vecka..palla fan inte var kvar här..!!..åå så gott de är med semlor..tog mig en idag..hehe..får skylla mig själv hur jag ser ut...haha..men ska bli tjock å lycklig!!är magen glad är människan glad...jåå han svensson svensson sa de...!nää ska sätt mig å se nå tv hade jag tänkt..tack å hej!

Kommentarer
rebecka

Jo man fick tänka till lite =) Vad har du för dej i helgen då?

2009-02-27 @ 19:32:32
URL: http://rebudka.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!