27/2

har haft min sista dag idag lite tråkigt var de...fick med mig en tårta hem..de var jätte gulligt=)...å bara för att de var sista dagen så försov jag mig..vakna tjugo i sju..å de tar ju sin tid å gå men jag var inte så sen...men telen var alldeles svart..inga batterier..men tur att jag vakna..för jag titta å tänkte vad ljust de är å såg sen..hehe..å plus att jag fick sluta vid två idag såå skönt så jag å jocke har hunnit gått på marknaden..å jag hitta en massa som jag vill ha..å allt i rosa..haha..först en kepa..men fanns inte i min storlek..mitt huvud är ju så smalt så kepan stack som ut på sidan så fult...fan att man ska ha så jävla konstig skalle...sen så såg jag två rosa skit snygga tröjjor..åå..å plus en betty bo huv tröjja i rosa sååå fin..hihi..får se om jag kan köpa nå i morgon...sen så har jag å jocke handla massa mat..å så gjorde sån gooo mat till mig idag..såå söt han är..så synd om han när han inte får äta nå...så snart blir de å se så ska de låta å äta godis :p ...men jag är så himmla mätt fortfarande..
Jag måste bara säga...faan vad jag diggar dig gurkan..han är så jäkla kul..fy vad man skrattar när man ser svergies värsta bilförare..!
ska lägg mig i soffan å fisa!

Kommentarer
rebecka

aha marknad är kul =)Sitter och dricker lite vin nu och försöker hitta nån att fara ut med

2009-02-27 @ 21:41:07
URL: http://rebudka.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!